Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Przykre niespodzianki poniżej 5% baterii (e-Niro)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Karol_w-wa, post: 88798, member: 492"] No owszem, naładowałem się pod Ciechocinkiem na 92% i mając do domu 242 km dojechałem na tych 3% baterii. Na A1 miałem totalne oberwanie chmury i wiało, z kolei na A2 lewy pas zasuwał w ogonku 150 km/h, a prawy był pełny. "Z konieczności dziejowej" musiałem zatem zasuwać ze wszystkimi lewym pasem. Tesla działa inaczej, komputer monitoruje stan baterii do tego przysłowiowego 1% i instruuje kierowcę podczas jazdy, tzn. komunikuje, że jeśli chcesz dojechać do celu, to masz nie przekraczać np. 120 km/h. Stąd chłopaki w teslach bardzo często dojeżdżają na miejsce z 1% czy 2% baterii. W Kii e-Niro (Niro EV) takie coś jest niestety niewskazane, co wykazałem w poście otwierającym i co jeszcze lepiej wykazał Kolega Cav. Uff, to dopiero hardkorowo pojechałeś! Szacunek! [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Przykre niespodzianki poniżej 5% baterii (e-Niro)
Top