Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
PRZYMIARKA DO TARYFY DYNAMICZNEJ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="luki, post: 99013, member: 1054"] Problemy są co najmniej dwa. Jeden to co zrobić z wyprodukowaną energią, albo z delikatnym jej niedoborem jak zajdzie na chwilę słońce (potrzeba jest do tego "magazyn" w postaci akumulatorów). Drugi problem, to ten o którym piszesz, czyli zasilanie obwodów krytycznych. Falowniki u nas są przeważnie 3f, taki 6kW ma 2kW na fazę, co zasili czajnik , ale tylko jak masz pełną moc. Victron ma fajne rozwiązania, ale tam się stosuje 3 falowniki dla układu 3f. Oczywiście projektując taką instalację można uwzględnić tylko krytyczne obwody (czyli router/modem, Wifi, TV i lodówkę), które będą zasilane tylko z jednej fazy zawsze, zwłaszcza jak nie będzie prądu z sieci. Tylko że do tego potrzeba instalatorów z pasją/wiedzą/doświadczeniem, którzy wiedzą co robią, a nie tylko takich co oglądali co najwyżej Webinar [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
PRZYMIARKA DO TARYFY DYNAMICZNEJ
Top