Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Pulled the trigger ;)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 113186, member: 919"] ACC w ID.3: - sensowniej trzymał dystans od poprzedzającego pojazdu (w Tesli mimo tego samego ustawienia - u mnie na 2 - odległość potrafi być co najmniej różna i w wielu przypadkach naprawdę duża także na autostradzie samochody wjeżdżają między nas), - wolna jazda w korku na ACC była płynna i łagodna (Tesla często gwałtownie hamuje i równie gwałtownie przyspiesza), - ustawiał samoczynnie limity prędkości na ACC (zarówno w górę, jaki w dół) sensownie przyspieszając lub zwalniając (Tesla tego nie potrafi), - potrafił dobrać prędkość na rondzie czy zakręcie (wyświetla ją też sugerowaną) i tak pokonać rondo czy zakręt na ACC (Tesla w trybie TACC tego chyba nie potrafi). Z tego co się orientuję to system VW używa do ACC zarówno kamery jak i sensora radarowego. [MEDIA=youtube]4otVNy4yeGM[/MEDIA] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Pulled the trigger ;)
Top