Pytania nie użytkownika :)

Olecki

Pionier e-mobilności
Ciekawe jak jest z tesla zakupiona w NO a użytkowana w PL?
Jak masz gwarancję w aplikacji to powinno bez problemu przejść w PL. W przypadku niektórych producentów (niekoniecznie mówię o samochodach) oficjalnie w systemie jest np. 2 lata a ponieważ norweskie prawo wymaga 5 lat to trzeba zgłosić się do serwisu w Norwegii i powołać na dłuższą gwarancję.
 

EPI Energia Invest

Zadomawiam się
Dzięki chłopaki za taki odzew. 👈👍
Czyli muszę najpierw zorientować się czy mam szansę na większą moc niż te 6A.
Bo rozumiem, że może być problem z jakimkolwiek ładowaniem.🤦😜
Drugi problem to taki, że prąd za garaż mam rozliczany raz do roku, doliczają jeszcze procentowo jakieś nadmiary.
Na dziś mam w garażu cenę 80 gr za kwh.
Nic nie nie poddam się bez walki. 👈🤣
M...
Tak jak pisane było wyżej ok 20 i więcej godzina ładowania to długotrwałe obciążenie dla przewodu , jeśli zabezpieczenie oryginalnie jest 6A to przewody zapewne też o małym przekroju, więc mała modernizacja instalacji od razu z pod iesieniem wartości zabezpieczenia
 

kristof46

Fachowiec
10.felgi moga byc zwykle ale drogo wychodzi felgi 2000.- czujniki 1400 opony 2200
2000 za jedną felgę? 2200 za jedną oponę? To faktycznie dużo drożej niż w Tesli. Da się znaleźć coś taniej niż u nich zwłaszcza jak np zapytamy ich o same felgi czy opony bo u nich najlepiej kupować całe koła. Same felgi czy opony kosztują praktycznie tyle samo.

Chcą kupować coś nie od Tesli nie ma sensu tyle wydawać...chyba że dla stylizacji.
Kupić można co się chce w sumie. Na zagranicznych forach zwłaszcza USA widać jakie ludzie mają pomysły. Wszystko to spoko dopóki nie trzeba będzie naprawić czegoś przy zawieszeniu. Wtedy serwis odmówi. To nie są wymysły tylko wypowiedzi serwisantów. Przy innych pracach mają to gdzieś ale wiem z doświadczenia że właśnie przy takiej innej pracy zauważyli i po prostu z dobrego serca podpowiedzieli. Zatem można jeździć na czym się chce ale do serwisu trzeba przyjechać na ich felgach.
Warto też pamiętać Tesla Teslą ale jest jeszcze homologacja a na nią spoglądać może ubezpieczyciel. Nie wiem czy ubezpieczyciel będzie się doszukiwał czego Tesla używa ale sam rozmiar w papierach jest.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
2000 za jedną felgę? 2200 za jedną oponę? To faktycznie dużo drożej niż w Tesli. Da się znaleźć coś taniej niż u nich zwłaszcza jak np zapytamy ich o same felgi czy opony bo u nich najlepiej kupować całe koła. Same felgi czy opony kosztują praktycznie tyle samo.

Chcą kupować coś nie od Tesli nie ma sensu tyle wydawać...chyba że dla stylizacji.
Kupić można co się chce w sumie. Na zagranicznych forach zwłaszcza USA widać jakie ludzie mają pomysły. Wszystko to spoko dopóki nie trzeba będzie naprawić czegoś przy zawieszeniu. Wtedy serwis odmówi. To nie są wymysły tylko wypowiedzi serwisantów. Przy innych pracach mają to gdzieś ale wiem z doświadczenia że właśnie przy takiej innej pracy zauważyli i po prostu z dobrego serca podpowiedzieli. Zatem można jeździć na czym się chce ale do serwisu trzeba przyjechać na ich felgach.
Warto też pamiętać Tesla Teslą ale jest jeszcze homologacja a na nią spoglądać może ubezpieczyciel. Nie wiem czy ubezpieczyciel będzie się doszukiwał czego Tesla używa ale sam rozmiar w papierach jest.
No jak za jedna ?
Mowie o kompletach najtanszych na rynku.
 
Top