Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Raczej nie-SUV for ever (ok. 200k)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="bajtus1992, post: 257948, member: 5995"] [USER=3804]@Euronymous[/USER] niedawno stałem przed podobnym dylematem w kwestii baterii. Analizowałem wszystkie dostępne dane. LFP musisz ładować raz w tygodniu do 100% aby poprawnie skalibrować BMS. Ładowanie i trzymanie naładowanej baterii do 100% dla LFP jest równie niekorzystne. Trwałość użytkowanej w ten sposób LFP może się okazać podobna do użytkowanej z dbałością NMC :) Dodatkowo gdzieś czytałem, że LFP ma wyraźnie większy wzrost oporności wraz z upływem czasu - nawet dwukrotnie większy niż w NMC. Wychodzi na to, że nie ma się co skupiać na typie baterii. Większość obecnie produkowanych przeżyje samochód. [URL]https://batteryuniversity.com/article/bu-808-how-to-prolong-lithium-based-batteries[/URL] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Raczej nie-SUV for ever (ok. 200k)
Top