Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Raczej nie-SUV for ever (ok. 200k)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Euronymous, post: 257994, member: 3804"] Tu w grę wchodziłoby ID.7, na którego dobre ceny były chyba pod koniec zeszłego roku i na początku tego. Jeśli wrócą w okolice 200, to będzie można myśleć, bo kiedy widzisz coś takiego choćby [ATTACH type="full" alt="1753801783924.png"]30709[/ATTACH] no to kto chce przepłacać ? Poza tym w tej cenie, to już lepiej w CLA wchodzić. Tak, rzucę jeszcze okiem na Y, skoro spoglądam ku 3. Choć to SUV właśnie, a i te same wersje to w tej chwili różnica 35k. Trochę dla mnie też już za spore. No ale sprawdzić choć trzeba. Akurat jedyna sensowna wersja Mazdy 6E (czyli ta "gorsza") ma i LFP, i lepsze ładowanie. Nikt nie rozumie fenomenu wersji "lepszej" i droższej, no ale jak mówię - mało kto ją rozpatruje. W mojej opinii zarówno FL, ale i pre-FL wygląda świetnie. Ale tak - de gustibus... Zobaczymy, co zrobią z ceną. Jeśli, jak w Korei, będzie niewiele droższe niż I5, to może w końcu będzie się sprzedawało, na czym przecież każdemu salonowi powinno zależeć. Nie wiem, jaki mieliby powód, żeby sprzedawać dużo drożej niż I5, którego max wersję można za 200 właśnie mieć. /signed, stąd m.in. spore wątpliwości co do TM3. O ile wiem, to zawieszenie w HL jest nieco mniej sztywne niż we wcześniejszej 3. Tak - jeździłem TM3HL AWD. Koledzy w innym wątku piszą, że ten typ tak ma i nawet drobiny błota mogą powodować wibracje. Serio ? Sprawdzę jeszcze wersję RWD, o której bardziej myślę. Jeśli znowu będzie to samo, TM3 odpada bez dwóch zdań. Jechałem tym 120 i przyjemnie nie było. A to może lecieć 200. No nawet jeśli jeszcze mogę wsiadać do nie-SUV, po takich atrakcjach po pewnym czasie na pewno już nie będę mógł :) Dzięki za info o kamerce. No cóż, może trzeba będzie ją wziąć na klatę. Choć info z internetów jest takie, że jeśli taka TM3HL ma HW4, to i raczej ma kamerę, a że chyba wszystkie obecne TM3 mają już HW4, to i kamera przednia być powinna ? Najważniejsze jednak, żeby (j/w) nie było epilepsji po trasie. Co do S3XY buttons - pytałem (choć sam uznaję to za pytanie retoryczne) sprzedawców - co jeśli zamontuję i coś innego się spsuje. No wie Pan, raczej nie powinno być problemu. Jak będzie się Pan uśmiechał do serwisanta, to on niczego nie zauważy. No dobra, to ja już mam odpowiedź, że jeśli S3XY buttons, to pewnie po 4 latach. Gdybym już teraz znał termin, a cena byłaby niewiele wyższa od obecnego I6/I5 FL, to auto już by pewnie cieszyło. A tak się obaczy :) Tak jest, jeśli TM3, to właśnie ze stocku. 170k za TM3 to już prawie jak TM3 bez VAT w Norwegii. Chyba jakkolwiek i NMC, i LFP powinny, jak piszesz, przeżyć auto, to większą szansę będzie miała na to jednak LFP. A zatem przy założeniu, że kupuję z myślą o jeżdżeniu przez 100 lat, to właściwie użytkując (raczej nie będę trzymał 100% przez tydzień), chyba jednak, jeśli jest wybór, może cały czas lepiej LFP ? :) Ale tak, przyznaję - chyba fetysz LFP nieco mi mija, stąd choćby tak mocno zerkam ku I6. Ładne. Chińskie. Czyli tak, ale tylko wynajem (względnie leasing), więc na własność odpada :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Raczej nie-SUV for ever (ok. 200k)
Top