Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Wojtek Wawa, post: 176752, member: 466"] Dokładnie tak jest. Mam zbyt wrażliwy tyłek, by jarać się osiągami, od których mi może zrobić się niedobrze. Dla mnie rzekomo tapczanowaty Highland jest zbyt twardy, ideałem byłby lexus ux300h, gdyby nie cała masa wad (i nienawiść do suvów, ale żona jest niska i lubi). Natomiast kompletnie niewiadomą jest dla mnie zimą w elektryku i przemycane między słowami ostrzeżenia, że LFP są złe na zimę. I w sumie o to dopytywałem, a dostałem 50 postów, jak to super ma osiągi LR. Oczywiście nie tylko o tym pisano, i za to wszystkim bardzo dziękuję. Jeśli się okaże, że jadąc LFP na -15 stopniach C, mimo 100%, przy tempomatowym 130 kmh nie dojadę do Krakowa z Warszawy (553 km podaje Elon dla RWD na 18 calach), a jak zatrzymam się na ładowarce po drodze bateria będzie zimna i nie będzie się chciała naładować (coś takiego miał kiedyś Bjorn z 2-3 lata temu, ale już nie pamiętam szczegółów - pamiętam, że był dramat i że był to model 3 z LFP), to może trzeba czekać na LR RWD, albo od razu kupić białego LR (tylko okrutnie mi się nie podobają białe tesle, wyglądają jak rozwoziciele pizzy/przedstawiciele handlowi, każdy mój samochód ma fajny kolor, wyróżnia się że kupiony przez osoby prywatne, a nie floty). Sprawdziłem sobie różne trasy na ABRP i wszędzie SR dojedzie w Polsce z minimalnymi czasami łądowania. Ale wiem już, że to liczenie po super optymistycznym spalaniu i zasięgu. [USER=3354]@piotrpo[/USER] nikt nie odpisał na temat cokołu, Twój elektryk coś sam zmajstrował, czy brałeś ten z tesli? Tylko wtedy sama łądowarka plus cokół to 4.5 k zł. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
Top