Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 176764, member: 3354"] Nie jestem aż tak bogaty, żeby płacić 2k za metalowy słupek. Jakiś słupek ogrodzeniowy wyjdzie 90-99% taniej. U mnie akurat zrobił to już kompletnie po kosztach zanim zdążyłem zareagować i zwyczajnie zabetonował szynę montażową i poprowadził po niej przewód w peszlu do WC. Technicznie jest to ~OK, estetycznie daję mocne 2/10. Jak się będę nudził, to dam pewnie jakąś maskownicę z PCV. Nawet zakładając, że faktycznie będziesz jechać z Warszawy do Krakowa przy -25C, to samochód jest w stanie tę baterię podgrzać. Nawet jeżeli ci tego zasięgu nie starczy (co akurat jest prawdopodobne), to masz po drodze z 5 szybkich ładowarek, na których uzupełnisz energię bez ekstremalnie długiego czasu ładowania. Bjorn robi fajną robotę ze swoimi filmikami, ale trzeba pamiętać, że w wielu przypadkach umyślnie tworzy mało realne scenariusze. Z tego co pamiętam, to LFP testował w ten sposób, że zostawił rozładowany samochód na noc (konkretnie norweską, zimową i mroźną noc), podłączył go rano przez przycięte do paru A złącze mobilne z mocą rzędu 2 kW i faktycznie samochód najpierw podgrzewał baterię do poziomu użyteczności, chwilę ładował niską mocą, a na koniec znowu podgrzewał, bo bateria się ochłodziła. To był bardzo głupi sposób używania EV. W mojej opinii mało realny u chociaż odrobinę świadomego użytkownika. Jeżeli wyjedziesz naładowany na 100%, podjedziesz w połowie, czy pod koniec trasy na ładowarkę, to bateria będzie nagrzana. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
Top