Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Wojtek Wawa, post: 176900, member: 466"] Dla mnie 6s do 100 kmh to zaleta nad 4.4s do 100 kmh. Moja żona nienawidzi mojego spalinowego samochodu który ma osiągi i tak gorsze niż RWD, muszę uważać, gdy z nią jadę. Może warto przypomnieć, że już jeździłem teslą i ją przetestowałem. Nawet napisałem post pytający o zbyt mocny tryb chill, bo wolałbym bardziej łagodny. RWD łapie się na dotację w ultra red. To już dwie zalety. I nie ma 4wd, to zaleta dla mnie (ja z tych co zawsze łyse opony na tył, i co bardzo rozgląda się przed rondem, bo nieuwaga kosztuje 5000 zł). Wiem, że tesla poza performance nie driftuje, choć widziałem filmy, że RWD potrafi, tylko coś trzeba ustawić. 4WD jest dla mnie za szybkie i nieprzewidywalne, nigdy nie ścigałem się z sukcesem na czas 4x4, nawet w sim racingu. A z RWD nawet coś amatorskiego wygrałem. Dla mnie AWD ma dwie zalety, większy zasięg i szybsze ładowanie na trasie 10-80%. W zimie w sumie trzecią zaletę, bo mróz mniej straszny. Stąd nie wykluczam białej AWD. Ale znajomy, który jeździł niemal każdym samochodem (pracuje w Automaniaku) uważa, że to 3 rwd najprzyjemniej jeździ z wszystkich elektryków na rynku. Nie prowadziłem innej tesli, ale osiągów w ogóle mi w RWD nie brakowało. Ostatnio zachar off (w sumie też go kiedyś znałem osobiście, wygrałem jakiś konkurs w autocentrum prawie 20 lat temu) wrzucił test bmw i5 i też widać było, jak za dobre osiągi go zmęczyły. Co innego 1G w zakręcie, co innego 2G w plecy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
Top