Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 176983, member: 3910"] Generalnie podpisuję się obiema rękami pod tym, żeby na S, autostradach i normalnych drogach wszędzie były radary i odcinkowe pomiary prędkości. Wtedy nigdy nie będę przekraczał prędkości. Przy obecnym ruchu drogowym w Polsce niestety bezpieczniej jest na 2-3 sekundy przyśpieszyć do tych 160-170 km/h, czyli realnie do 150-160 w rzeczywistości, bo te 170 i to na liczniku pojawia się w sumie rzadko i na ułamek sekundy. Druga sprawa, to czy piszesz o tym europejskim poziomie np. włoskim i hiszpańskim, gdzie nikt nie przechodzi na pasach i każdy olewa czerwone światło na pasach, a kierowcy skuterów robią sobie z zasad ruchu drogowego spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Czy może brytyjskich, gdzie w Londynie można być łatwo przejechanym na pasach? A może w Czechach, gdzie kierowcy autobusów notorycznie wymuszają pierwszeństwo i kierowcy przekraczają prędkość nie rzadziej niż u nas. No ew. w Niemczech, gdzie w sumie pędzący zgodnie z przepisami BMW w okolicach 200 km/h to nie jest rzadkość. Nie żebym się zżymał o samą idę przestrzegania przepisów, bo tutaj jest za. Nie sądzę jednak, by to była domena europejskich krajów. Raczej bym powiedział, że w GB z tym walczą ograniczeniami, a w Norwegii czy Szwecji to fakt - obywatele sami w sobie są bardzo zdyscyplinowani. No a w naszych warunkach załóżmy na moment, że będę do bólu poprawny. Będę przyśpieszał do 145 km/h licznikowo zawsze (w zasadzie to wciąż większość zdecydowana przypadków wyprzedzania). Efekt będzie taki, że co chwilę będę musiał do tego tira zwalniać do 90 i później, żeby sprawnie wyprzedzić muszę przyśpieszyć do 130-140 km/h możliwie sprawnie i mamy dokładnie tę samą sytuację - im szybciej, sprawniej i bezpieczniej zrobi to auto, tym lepiej dla wszystkich. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
Top