Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 177093, member: 3910"] Ok, to teraz argumenty... O, coraz lepiej, no to jedziemy teraz na poważnie Test Caroserii :ROFLMAO::ROFLMAO: Ja słucham bluesa, trochę jazzu. Jestem bardzo wyczulony na to na ile punktowo i dynamicznie chodzi bas i na ile są słyszalne detale w złożonych przygrywkach i solówkach. Poziom LR jest pod tym względem kapitalny. Bass się przyjemnie niesie przy dobrym źródle, choć jest odrobinę zbyt wysunięty przed średnie tony. Ale to się da naprawić delikatnie obniżając jego pozom, ale delikatnie, bo jak się za bardzo zejdzie, to traci już ten punktowy „punch”. W domu miałem sprzęty najróżniejsze - wzmacniacze Rotela, dwa modele wyższe Yamahy. Mam oczywiście swoje preferencje i Tannoy z yamahą zgrywa się dla mnie najlepiej - nisko jest przyjemnie i punktowo, a góra jest ciepła. Można słuchać cichutko i nie traci się detali. Czysta przyjemność. W samochodzie nigdy się czegoś takiego nie osiągnie. Audio w samochodzie to zawsze kompromis. np. BMW X5 2018+ nawet na premium ma tak skopane audio, że to jest jakiś dramat, ale bazowe audio z Lexusa RX 450h jest zadziwiająco czyste, choć brakuje w nim mocy odrobinę. Paradoksalnie premium Lexa RX 450h tak przez wszystkich wychwalane jest tylko trochę lepsze. Większa przepaść jest w nowym RX - tam Mark Levinson robi różnicę, niestety, bo nie dają go w pakietach - tylko Omotenashi. Dla mnie w samochodzie najistotniejsze są detale, bo resztę zawsze da się wyregulować. Rozważam wymianę subów na lepsze, ale poza tym nic bym w tym audio nie ruszył, bo się nie opłaca - za duży koszt do efektu. Szklany dach też uniemożliwia wejście na taki poziom powiedzmy 8/10. Więc na takim 7-7.5/10 tutaj zostaniemy. Warto docenić czystość, klarowność i poziom detali. A z tym basem - trochę jak na koncertach, zwykle wychodzi przed scenę i to nawet na super salach koncertowych. Lepsze to, niż gdyby nie było go słychać, bo podbicie basu w EQ daje wiadomo jaki efekt - pierdzący w 9/10 przypadków. W ogóle [USER=3233]@Jozin von Bazin[/USER] Tesla powinna podnieść cenę SR albo obniżyć LR do 190k, bo skoro SR nie jest w niczym gorszy, a ma lepszą technologicznie baterię, nie powoduje nudności, u pasażerów i na dodatek jest oszczędniejszy, to tutaj nie ma dyskusji przecież. Lepszy produkt. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
Top