Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Wojtek Wawa, post: 177143, member: 466"] Wątek aktywnie moderuje, bo to ode mnie były pytania. O LR vs. RWD sam pytałem, choć od razu zaznaczyłem, że tylko o zasięg zimą chodzi. Kolor i automatyczne parkowanie to fakt, który musiałem umieścić, żeby pozwolić innym zrozumieć dlaczego chcę zmieścić się w dopłacie i rzeczywiście mam inne priorytety, niż nabywcy białych LR bez innych opcji (gdy jeździłem słabymi samochodami, też jarało mnie przyśpieszenie i cyferki, każdy kiedyś miał 20 lat). Wbrew pozorom dużo się dowiedziałem. Realne spalania od prędkości RWD i LR, zasięgi zimowe, czasy ładowania, zamienniki cokołu tesli, jak wystawia tesla faktury. Wiem też, żeby celować w wyższą moc na słupku, niże 3.9 kW (ładowanie na dużym mrozie w zimie). Samo złoto - dziękuję. Czy brać inspekcję przy odbieraniu - mamy różne głosy i teraz nie wiem. Zależy ile to kosztuje... Co do audio, nie pytałem, bo gra słabo w RWD - pisałem już o tym (wg mnie w testówce było zepsute, już przy 30% trzeszczało). Moje samochody mają lepsze zdecydowanie (oba mają też fabryczne subwoofery, oba były w firmie car audio na wygłuszeniu i poprawkach/zmianie głośników na lepsze i tesla może też tam trafi, jeśli to nie uszkodzony samochód był, a smutny standard). Czy jest dobra i tania ładowarka uniwersalna na siłę i zwykłe gniazdko? Tesla już tej za 900+ zł nie daje, ktoś rzucił inną za 500 zł, ale widziałem tylko siła. Chciałbym wozić ze sobą jeden kabel, a nie kilka różnych, da się? W sumie fajny wątek - 15 stron, a w poniedziałek może przyjdzie elektryk osiedlowy i wybije mi ładowarkę z głowy i kupimy jakiegoś lexusa :) To jedyny inny samochód, który ma dobre wyciszenie, nie skacze na dziurach i z telefonu można go nagrzać/schłodzić (dla osób bez garażu do jest must have). Szkoda, że ux300h ze składanymi lusterkami, wentylacją foteli, matrix led i pamięcią ustawień to 240 k zł (+50 k zł do F Sport Design). Stary samochód z wk... asystentami, który łatwo ukraść i ma coroczny przegląd gwarancyjny. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
Top