Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="daniel, post: 191823, member: 885"] Do baterii wchodzi DC. Ładowarka, która przetwarza AC na DC znajduje się w samochodzie. Dlatego różne modele mają różne parametry. Jeden może pociągnąć 22 kW, inny 7kW, a najczęściej jest 11kW. [ATTACH type="full" alt="1732090534955.png"]21993[/ATTACH] W gnieździe CCS masz kilka pinów. Te na dole najgrubsze służą do połączenia DC. Na górze są 3 fazy + neutralny + ochronny oraz dwa mniejsze - rozpoznanie czy samochód jest podłączony do czegoś oraz przekazywanie informacji samochodowi ile może pociągnąć prądu z tego gniazda. [ATTACH type="full" alt="1732090959011.png"]21994[/ATTACH] Jak podłączasz się do stacji ładowania AC to tam jest "inteligencja", która steruje tymi pinami do przekazywania informacji. Wystarczy Ci niebieski kabel Type 2 który ma tylko górną część CCS-a. Zresztą sama nazwa CCS to Combined Charging System, bo łączy AC Type2 i DC. Jak podłączasz się do gniazda elektrycznego to ta "inteligencja" musi być w kostce na kablu, żeby była przenośna. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
Top