Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Wojtek Wawa, post: 191895, member: 466"] Dziękuję za odpowiedzi. Przydałby się taki artykuł, gdzieś na elektrowozie przypięty dla początkujących. 80% treści jest już w ostatnich postach. Z mojej strony to tak wygląda (bo dlatego zadałem te pytania): 1. w domku w górach z siły się nie naładuję kablem type 2 (bez inteligencji), choć tesla (którą zamierzam kupić) mimo wbudowanej ładowarki 11 kW dla prądu zmiennego, nie odpali ładowania, bo nie dostanie takiej informacji, że może (?) 2. z ładowarek miejskich (obok mnie np. lidl, ale jest bez kabla) AC już sam kabel zadziała (dlaczego to różnica od siły, tu też przecież AC, jak z siły i też na kablu nie będzie inteligencji/sygnału?) 3. awaryjnie przedłużaczem z kamienicy też się nie naładuję z kontaktu w toalecie 230 V (choć już z 10 razy tak sobie ładowałem akumulatory w moich samochodach pod domem puszczając kabel po drzewach, żeby ludzie nie potykali się o niego na chodniku), bo patrz punkt 1. Nawet, gdybym miał EVSE, to trzeba go wpiąć w gniazdko, a nie w przedłużacz, prawda? Wiem już dzięki [USER=885]@daniel[/USER] jaka jest różnica pomiędzy EVSE i zwykłym kablem Type 2, ale jednak pytania powyżej są dla mnie praktycznie najważniejsze. Mieszkam kilkaset metrów od szybkiej ładowarki, w pracy mam ładowanie za darmo (ale jestem sprawny, więc raczej rzadko skorzystam), ale jednak w górach domek jest na pustyni, jeśli chodzi o ładowanie (najbliższa 7 km obok, a na domku fotowoltaika, której nawet nie udaje się w pełni wykorzystać, mimo grzania prądem). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Rady dla kupującego pierwszego elektryka
Top