Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Rowery w TM3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
[QUOTE="alaska_k, post: 170141, member: 3306"] Co prawda nie mam doświadczenia w temacie TM3 ale podzielę się moimi doświadczeniami z przewozem rowerów elektrycznych. Dla mnie bagażnik na dach w przypadku rowerów elektrycznych to nieporozumienie, szczególnie w przypadku wyższego auta. Mam taki na crossoverze i nigdy więcej. Spróbuj wtaszczyć na dach rower 20 kg lub 25 kg z baterią - powodzenia. I to nie raz, ale jak więcej jeździsz i zabierasz te rowery na jakieś wycieczki dalej od miejsca zakwaterowania. I jeszcze ten szklany dach, ryzyko uszkodzenia dachu jest ogromne, nie raz rower oparł mi się na dachu jak wkładałem/zdejmowałem. Czasem jakiś kluczyk lub coś z roweru odpadło - raz klucz który miałem w torbie pod siodełkiem spadł mi na dach. Do Tesli Y kupiłem bagażnik na hak. Zużycie przy trzech rowerach elektrycznych 75kg na trasie do Włoch i z powrotem przy pełnych bagażnikach + 3 osoby w aucie to 199Wh/km na całej trasie ok 3000 km. Jazda z prędkościami zgodnie z lokalnym ograniczeniem lub 10-20 km/h więcej jak nie było radarów ;). Wkładanie i zdejmowanie rowerów z bagażnika na hak to bajka w porównaniu z bagażnikiem dachowym. No i w 3 minuty go zdemontujesz i wrzucisz do bagaznika jak masz składany. Dokładnie 3 minuty z zegarkiem w ręku to z