Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Różnica w Auto pilocie zwykłym i rozszerzonym
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="gim-kg, post: 83000, member: 117"] [USER=1758]@ducarider[/USER] ale nie mieszajmy aktywnego układu kierowniczego z progresywnym wspomaganiem. Właściwie to powinno się nazywać regresywne, bo jego siła maleje wraz z prędkością. Aktywne układy kierownicze o których wspomina [USER=476]@ciastek[/USER] nie są standardem. Audi nazywa to „[I]Dynamiczne sterowanie”, [/I]Mercedes mówi o wspomaganiu kierowania zależnym od prędkości „[I]Aktywna odpowiedź osi” [/I]a Porsche o „[I]elektromechanicznym wspomaganiu kierownicy” [/I](Porsche Torque Vectoring PTV i PTV Plus). Tam jest elektromechaniczny nastawnik, umieszczony między kierownicą a przekładnią kierowniczą, zwiększa lub zmniejsza kąt skrętu podawany za pomocą kierownicy i rzeczywiście zmienia on częściowo przełożenia układu kierowniczego. Niestety takie układy mają też ograniczenia. Dopiero steer by wire je wyeliminuje i będzie można skrętem 180 stopni obrócić koła na parkingu od ich maksymalnych wychyleń. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Różnica w Auto pilocie zwykłym i rozszerzonym
Top