Rozpoczynam poszukiwania KIA eNiro 64kWh

vwir

Pionier e-mobilności
no, jeżeli tak mają się przedstawiać ceny dobrych baterii lub taniej to może faktycznie nie będę się przejmował kosztami serwisu pod tytułem platynowo- złoty - w kosztach , bo niebieski :) ) płyn co 60 tys do wymiany za 2.5 - 3.5tys co dwa lata ...i wrócę z szukaniem w koncernie KIA /H . BO już zacząłem w innym miejscu szukać info o PEUGEOT 208 e .. nie wygląda głupio a jak potrzebuję coś z 300 km + jak chodzi o zasięg w cenie najlepiej 50-60 kk.
Weź pod uwagę, że praktycznie nie słychać o problemach z bateriami w Kia/Hyundai, więc szansa na wymianę jest niemalże zerowa. W sumie w Stellantisach też.
 

less

Posiadacz elektryka
Ja tylko zwracam uwagę że przez 150.000 zużywa się nie tylko sama bateria ale i inne podzespoły auta, więc auto które ma 30.000 jest jednak inne niż takie co ma 150.000 i nawet wymieniona baterię
 

jarqu

Posiadacz elektryka

Tomek.

Zadomawiam się
A Konę rozważasz? To bliźniacze auto pod względem konstrukcji i (moim zdaniem) ładniejsze ;)
Więcej kupujących niż ofert:) Wstępnie całkiem odrzuciłem ale teraz zaczynam się zastanawiać, ale jeśli już to nową. Biorąc dopłatę robi się coś w granicach 100k, można do tego dobrać jakiś tani leasing (bo dopłata to wpłata własna) i ratka minimalna robi się naprawdę fajna. W takim przypadku zakup używanej Niro traci sens. Oferty od Kia na EV3 lub Niro zbliżonej nie widziałem.
 

less

Posiadacz elektryka
Biorąc dopłatę robi się coś w granicach 100k, można do tego dobrać jakiś tani leasing (bo dopłata to wpłata własna) i ratka minimalna robi się naprawdę fajna. W takim przypadku zakup używanej Niro traci sens. Oferty od Kia na EV3 lub Niro zbliżonej nie widziałem.
Dodaj że dla przedsiębiorców, którzy mają wyższa dopłatę i korzystniejsze rozwiązania podatkowe (VAT, koszty, leasing itp). Samochody nowe i używane kupują też NIE przedsiębiorcy, a wtedy Twoje liczenie ma się nijak do faktów
 

Tomek.

Zadomawiam się
Dodaj że dla przedsiębiorców, którzy mają wyższa dopłatę i korzystniejsze rozwiązania podatkowe (VAT, koszty, leasing itp). Samochody nowe i używane kupują też NIE przedsiębiorcy, a wtedy Twoje liczenie ma się nijak do faktów
Przecież nie mówiłem że na firmę, nie wspominałem o VAT itd. leasing na osobę prywatną czy abonament - takie coś też istnieje.
Konkretnie:
- dobra używka Eniro, np 3 latka to koszt jakieś 85-90
- salonowa nówka Kona ok 100
Zakup w obu przypadkach na raty. Co wybierasz?
 

Wojtekj23

Posiadacz elektryka
Przecież nie mówiłem że na firmę, nie wspominałem o VAT itd. leasing na osobę prywatną czy abonament - takie coś też istnieje.
Konkretnie:
- dobra używka Eniro, np 3 latka to koszt jakieś 85-90
- salonowa nówka Kona ok 100
Zakup w obu przypadkach na raty. Co wybierasz?
Gdzie widziałeś nowa Kone za 100 tyś. Daj namiar.
 

Tomek.

Zadomawiam się
Nie bo mi podkupisz 😝. A tak serio to na głównej www Hyundaia. Nie wnikam czy dostępne czy nie. I tak każdy zakup jest osobno negocjowany. A wracając do wyższości zakupu na firmę - bez kombinowania przy sprzedaży trzeba cały VAT zapłacić, chyba że doczekasz 5 lat
 
Top