Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Rozszerzony Autopilot
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ciechan, post: 15629, member: 449"] Powiedzcie tak z ręką na sercu, jakie są wasze oczekiwania względem działającego autopilota? Bo ja bym chciał za dużo, wiadomo - sprawdzić maile w korku, uciąć drzemkę na autostradzie, obejrzeć film w długiej nudnej trasie. To, jak wiadomo, się nie wydarzy - będziemy monitorowani z trzymania kierownicy, patrzenia na drogę, niedługo Tesla zatrzyma się awaryjnie jak zaczniemy dłubać w nosie i puści piosenkę "świnia w aucie" z boomboxa. Więc Autopilot będzie powiedzmy dość sprawny, przestanie stawać dęba 5 metrów za poprzednim autem, nie zacznie hamowac przy wyprzedzaniu ciężarówki, po zmianie pasa przypomni sobie przyspieszając, że jest elektrykiem a nie autobusem z 40 osobami na pokładzie- ok, niech nawet to wszystko poprawia. Nadal - po co Wam tak działający Autopilot? Nie umiecie pasa zmienić sami, przyspieszyć, zjechać raz na 3 godziny z autostrady albo zatrzymać się na światłach czy skręcić w przecznice? Można powiedzieć "nie chce mi się naciskać pedalow" - ale to robi zwykly ACC. Nie chce mi się kręcić kierownica - ok ale wtedy wystarczy zwykły Autopilot. Wiem że pytanie trochę przewrotne, ale jak w naszym świecie politycznej poprawności kagance będą sprawdzać każde nasze mrugniecie okiem, każde puszczenie kierownicy, każde zerknięcie na telefon i wyłączać autopilota, to nie sądzicie że to trochę kwiatek do kożucha? W samolocie można wystartować, dobic pułap, ustawić kierunek i iść spać, co godzinę sprawdzić tylko przyrządy- to ma sens. Ale czy można kierownicę, która się kręci tylko kiedy trzymamy na niej ręce nazwać autopilotem? Czy można kurczowe trzymanie rąk przy kierownicy kiedy auto pokonuje zwykle luki na drodze nazwać odpoczynkiem? Obawiam się że mamy do czynienia z paradoksem, nazwijmy go "twierdzeniem degradacji autonomii Ciechana" - rozwój autopilota powoduje zaostrzanie restrykcji z nim związanych, co w konsekwencji powoduje zmniejszenie jego potencjalnej atrakcyjności wraz ze wzrostem jego jakości. A na koniec sądzę, że te ceny co podaje Elon, to nie wynikają z mega technologii tam zastosowanej (bo są firmy co robią rownie dobre algorytmy za ułamek tej kwoty), tylko płacimy po prostu za kolejne pozwy ludzi, których Autopilot rozbił albo spowodował spadki cen akcji. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Rozszerzony Autopilot
Top