Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Rozterki nowego użytkownika - 1F vs 3F a typ2
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 139042, member: 1203"] Chyba każdy wallbox który widziałem ma możliwość regulacji mocy ładowania, jeśli nie przyciskiem na obudowie to softowo lub zworkami podczas montażu. Z Zoe jest taki problem jak już ktoś tu wspominał - wcześniejsze wersje miały styki wykonane z gównolitu i bardzo nie lubiły przełączenia pomiędzy trybem pracy 1F/3F ponieważ przy większej wilgotności i wysokim amperażu styki potrafił się 'skleić' w jednej pozycji co przy przełączeniu trybu ładowania powodowało uszkodzenie ładowarki OBC. Lepiej nie kusić losu i zawsze ładować albo 3F albo 1F. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Rozterki nowego użytkownika - 1F vs 3F a typ2
Top