Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Rozterki nowego użytkownika - 1F vs 3F a typ2
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 139092, member: 127"] Widzę, że koledzy Cię już "naprostowali", ale dodam od siebie: duże obciążenie jednej fazy powoduje, że podbijesz napięcie na pozostałych dwóch fazach. W efekcie możesz przekroczyć 253V na tych dwóch fazach i falownik od fotowoltaiki się wyłączy. Mam ten problem gdy latem ładuję leafa (jego nie da się ładować z 3 faz, łyka tylko jedną). Jeśli tylko możesz to ładuj z 3 faz, najwyżej zmniejsz natężenie na 10A czy ile tam chcesz. Ja bym szukał wallboxa, który potrafi w czasie pracy zmieniać natężenie, bez żadnego rozbierania obudowy. Nawet jeśli będzie kosztował kilka stówek więcej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Rozterki nowego użytkownika - 1F vs 3F a typ2
Top