Wczoraj Bjorn puścił fajny materiał.
Czy to nie jest idealne rozwiązanie na polskie drogi? Np od ręki GreenWay mógłby zastąpić tym swoje ładowarki 50kW.
Widywałem zresztą takie z tzw. Boosterem, ale to z filmiku ma więcej zalet:
- wystarczy zwykle przyłącze 43kW, można też z PV
- jest mobilne i nie potrzeba podobno pozwoleń
- poza ładowaniem EV, służy dodatkowo do bilansowania sieci i stabilizacji częstotliwości (więc zapobiega blackoutom, a nie je generuje)
- dla właściciela okres zwrotu (w NO) to 3 lata.
Czy to nie jest idealne rozwiązanie na polskie drogi? Np od ręki GreenWay mógłby zastąpić tym swoje ładowarki 50kW.
Widywałem zresztą takie z tzw. Boosterem, ale to z filmiku ma więcej zalet:
- wystarczy zwykle przyłącze 43kW, można też z PV
- jest mobilne i nie potrzeba podobno pozwoleń
- poza ładowaniem EV, służy dodatkowo do bilansowania sieci i stabilizacji częstotliwości (więc zapobiega blackoutom, a nie je generuje)
- dla właściciela okres zwrotu (w NO) to 3 lata.