Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Rozwój SuC w Polsce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kiki111, post: 149134, member: 1082"] Co do zasady koszt umowy przyłączeniowej dla grupy III to 25% realnego kosztu przyłączenia a dla ładowarek chyba nawet 1/16 realnego kosztu. Do tego dochodzą różne zmienne - ustalenie zakresu prac inwestora i OSD, wycena prac dodatkowych itp; jednak nie jest to koszt który miałby zabijać inwestycję. zazwyczaj kosztorysowo rzadko przekracza to 2 miliony więc dla takiej tesji zostaje lekko ponad 100k. Większym problemem jest czas - najczęściej w umowach pojawiają się terminy 18 miesięcy - i sprawy formalne związane z własnością gruntów. Co do dostępnych mocy - nie jest to problem inwestora, zazwyczaj się da a jak się nie da to operator musi kombinować z modernizacją ale to odrębna działka (tu nie działo się za dobrze w ostatnich latach). I do tego wszystkiego dochodzi cała praca związana z instalacją inwestora od pozyskania gruntu przez projekt do realizacji. Mimo tego ża każdemu zależy żeby było szybko to musi to trochę potrwać. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Rozwój SuC w Polsce
Top