Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Rozwój SuC w Polsce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="AntoniFerdynand, post: 155800, member: 2775"] W 100% się zgadzam. Mam TM3HL ze standardową baterią. Dotychczas jeździłem wokół komina, tj. po mieście czy na dystansach do 300km (standardowo W-wa- K-ce lub W-Wa K-rk). W długi weekend postanowiłem sprawdzić czy toto nadaje się na dłuższy wyjazd w 4 osoby - Warszawa -Północne Włochy - Warszawa + zwiedzanie na miejscu. Przejechałem ok. 4 tys. km ładując się wyłącznie na SuC + 2 miedzyładowania u rodziny na śląsku (w każda stronę). Koszt SuC - poniżej 1200 zł. Ale najważniejsze - z eksperymentu pod tytułem "czy się da" wniosek był "jest OK - całkiem fajnie". Ładowania po 20-30 min. co 2-3 godz. jazdy nie stanowią problemu, a byłyby krótsze gdybym potrafił lepiej kalkulować ryzyko tj. a) dojeżdżać na 5-10% baterii, a nie 25%, co przyspiesza ładowanie b) w krytycznym przypadku uwzględnić, że są także inne ładowarki niż SuC jeżeli te nie byłyby możliwe (ostateczny zasięg, teoretyczne awarie SuC) TM3HL SR+ w zupełności dało radę (mimo że to był dla mnie eksperyment) ale gdyby to był LR a zwłaszcza LR RWD to byłoby idealnie (jeszcze większy dystans miedzy ładowarkami przy tym samym czasie ładowania bo szybsze). I jedyne z czym bym polemizował - 1000km zasięg za chwilę będzie całkowicie bez sensu dla przeciętnego użytkownika - za 2-3 lata liczba ładowarek (SuC ale i innych) mocno się zagęści - nie będzie dystansu miedzy SuC na poziomie 100km a powiedzmy 50km (Europa Zachodnia - w Polsce x 2 czy 3 niestety). Baterie standardowe w perspektywie 2-3 lat osiągną pojemność LR sprzed roku czy 2 przy zachowaniu ceny czy nawet spadku. Z realnym zasięgiem 500 km (120-130km/h w wiosennej temperaturze) i odstępami między ładowarkami na poziomie 50km spokojnie bęzie można ryzykować zejścia do tych 5% i dotrzeć z Warszawy do Mediolanu na 2-3 ładowaniach po 20-30 min. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Rozwój SuC w Polsce
Top