Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Rozwój SuC w Polsce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="EVJerry, post: 240316, member: 3474"] Tak twierdzisz. A jakieś twarde argumenty, że Tesla ma taką filozofię? Czyli jednak Przyłącza nie są jedyną przyczyną. Nie, to, że zaczęli budować to dobrze. Co nie zmienia faktu, że są zacofani z rozwojem sieci w Polsce. I powinni nadgonić. Ale już kontekst argumentu, to pomijasz? Tesla wybudowała pierwszy SuC w Polsce w 2016 roku. Ionity pierwszą lokalizację w 2021 roku. Obie sieci mają obecnie tyle samo lokalizacji. Zatem Ionity, które jest skostniałe i ma mniejszy potencjał od Polski, wybudowało swoje w ciągu 5 lat, a Tesla w ciągu 10. Jak by nie patrzeć Tesla buduje 2x wolniej od Ionity. Zgadzam się. Nie da się wygrać jak się nie gra. Do każdej podróży konieczne jest wykonywanie kroków. Nie, Tesla nie ma takiej filozofii. Jak wskazały podane przeze mnie dane w innych krajach potrafi stawiać mniej słupków w jednej lokalizacji. Najwyraźniej tam zespół potrafi zrozumieć, że trzeba rozwijać sieć korzystając z dostępnych możliwości. W Polsce tego nie rozumieją. Owszem błędnie. Nie krytykuję tego, że się ruszyło. Krytykuję to, że przez kilka lat nie działo się praktycznie nic. Oraz to, że aktualne działania nie są wystarczające. Poza tymi nowymi dużymi lokalizacjami powinni priorytetowo postawić mniejsze w strategicznych lokalizacjach tak, by jak najszybciej dało się podróżować korzystając tylko z SuC. Taki rozwój sieci, choć nie optymalny, byłby argumentem do kupowania Tesli. Obecnie tych argumentów nie ma zbyt wiele, szczególnie jak się na niewystarczającą sieć SuC nałoży niesprawny serwis i arogancką obsługę. Podobnie rozwój pojazdów pozostawia wiele do życzenia. Popoprawiali nowego Y w wielu kwestiach. Nie można było poprawić krzywej ładowania? Zaprojektowali nowy układ hamulcowy. Tyle się nakombinowali by pedał hamulca nie poruszał się przy rekuperacji wspomaganej. Ale już BMSa nie dotknęli w ogóle... I pytam się - jaki odsetek użytkowników aktualnych i nowych doceni ten nowy układ hamulcowy. Ilu to klientów napędzi Tesli? A gdyby krzywą ładowania wypłaszczyli nieco to czy nie większa liczba by doceniła? Z drugiej strony, skoro my już mamy Tesle, to może faktycznie trzeba się cieszyć, że nie robią nic by sprzedaż zwiększyć, bo przynajmniej korzystamy z mniejszego obciążenia SuC niż mogłoby być. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Rozwój SuC w Polsce
Top