Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Rozwój SuC w Polsce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="marco_25, post: 240353, member: 1800"] Trochę nie rozumiem lamentu i zgadzam się z [USER=1241]@zibizz1[/USER] że w narzekaniu pretendujemy do mistrzów świata ;) W Polsce mamy dwie fazy rozwoju SuC, pierwsza to te super lokalizację jak Warszawa dwa stanowiska w hotelu albo Radom gdzie trzeba zwiedzać przepiękny Radom. W sumie to szacun dla wcześniejszych użytkowników bo wtedy jeżdżenie Teslą to był wyczyn co niejednokrotnie było poruszane na forum. Teraz jest już zupełnie inne podejście, pierwsze dwie duże lokalizacje (Ząbki i Kraków) były już z normalną ilością ale ze słabą lokalizacją ale potem Szczecin i Gliwice to już użyteczne huby z duża ilością i naprawdę dobrym dojazdem z trasy. Następne w kolejce - Odolin (zaraz przy trasie i na dodatek jeszcze z McDonalds), Poznań i Rumia też już nie ma do czego się doczepić, jedynie ładowarki na MOP mogą konkurować. Mamy dwie duże globalne sieci: Tesla i Ionity które już obecnie akceptowalnie pokrywają kraj, plany Tesli są ambitne i jak widać sukcesywnie realizowane na całej powierzchni. Trochę słabo wygląda to na wschodzie kraju ale pamiętajcie że producenci mają dane telemetryczne i to nie przypadek że najwiecej inwestycji jest na zachodzie i w centrum kraju. Dodatkowo kibicuje Ekoen który też się rozbudowuje i ma ciekawe podejście do cen. Dla tych którzy uważają że ceny są za wysokie to polecam zajrzeć do cenników dostawców energii (taryfa dla przedsiębiorstw) i jej dystrybutorów (moc przyłączeniowe ponad 1MW). Ceny jakie tam widnieją nie są małe i płacić je trzeba niezależnie czy ktoś z nas będzie się tam doładowywał czy nie a przyszła nowelizacja prawa dodaje przepadek zaliczki na przyłącze przy braku realizacji inwestycji w 12 miesięcy (i to jest chore). Na sam koniec zachęcam zapoznać się ze stronami kolegów z forum, fantastyczna robota [USER=89]@Michal[/USER] i [USER=2571]@sh95[/USER] (y) [URL]https://ev.warszawa.pl/map.php?minP=3&maxP=9&T2=T2&T2C=T2C&operator=0[/URL] [URL]https://pomidor.io/mapa.php[/URL] możecie tam sprawdzić jakie było obłożenie na ładowarkach w Polsce oraz wiele innych ciekawych danych. Podsumowując, nie wygląda żeby z dostępnością na głównych trasach był problem a nawet jest w miarę luźno co idealnie pasuje do pierwszego akapitu i smerf maruda czułby się w Polsce idealnie ;) Dostępności!, mocy i wtyczek ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
Rozwój SuC w Polsce
Top