Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Fora
KIA
Inne modele i pozostałe pytania
Serwis po 15.000 km
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
[QUOTE="viallos, post: 41013, member: 531"] [USER=675]@skyactivwalker[/USER] no to pozamiatał. Ja niestety nie mam takiego doświadczenia technicznego w tym kierunku .. mam natomiast instynkt samozachowawczy i nie ufam do końca choćby najlepszemu producentowi, najlepszemu systemowi itp. [USER=6]@Bronek[/USER] [USER=31]@krzyss[/USER] - nie stać mnie na takie drogie zabawy z serwisami. Mam zupełnie inne doświadczenie odnośnie serwisów Audi i BMW - wbrew temu co piszecie nie zapłaciłem w nich ani złotówki. Za każdym razem jak kupowałem samochód negocjowałem darmowy serwis na czas trwania leasingu. I nie mówię tutaj o płatnych pakietach od producenta. Za każdym razem dostawałem vouchery na serwis w serwisie Audi u dealera u którego kupowałem auto. Jak leasing był na 3 lata to zazwyczaj wystarczał jeden po 30k , jak na 4 lata to 2 po 30k i 60k. Pani która mnie obsługuje daje mi to przy każdym kolejnym samochodzie bez pytania. Wie że inaczej samochodu mi nie sprzeda ;-) aha i zawsze dokłada belki na dach żebym mógł spokojnie boxa albo rowerki do nich przyczepić. Najzabawniej w sumie było w BMW .. bo Pan Kamil zaczął się ze mnie śmiać jak próbowałem negocjować .. Proszę Pana - serwis ma Pan już w ramach zakupu tego auta żadnych pakietów nie trzeba dokupować. Oczywiści