Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
SEXY buttons
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="TomRS, post: 183478, member: 2681"] Pojeździłem trochę z tym "nowym" autopilotem - pomijając bimbolenie, to teraz działa to już naprawdę sensownie z ta automatyczną aktywacją po zmianie pasa. Szkoda, że w standardzie tego Tesla nie oferuje. Parowanie powiodło się po resecie Commandera do ustawień fabrycznych, teraz działa wszystko (chyba ;) ) Ale pojawił się nowy problem - mianowicie, widzę teraz informacje którymi sobie wcześniej głowy nie zaprzątałem ;) Np degradację baterii trakcyjnej - 1,8%. I oczywiście wątpliwości - czy to nie za dużo ??? ;) Albo napięcie niezbalansowania ogniw (tak to się chyba nazywa) - waha się pomiędzy 2-6 mV. Temperatura baterii, to akurat fajne, generalnie jest sporo chłodniejsza niż mi się wydawało - dziś rano podczas jazdy do pracy 17-18 stopni przy temperaturze otoczenia 9 stopni. Generalnie to za dużo się na to gapię ;) Ale wiem, że za kilka dni mi przejdzie, pewnie nawet nie będę specjalnie odpalał tego dashboarda ;) Podsumowując - wg mnie dla samego usprawnienia działania autopilota warto kupić tego commandera. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
SEXY buttons
Top