Gandalf
Pionier e-mobilności
Showroom jest w miejscu starego showroomu Tesli, w CH Libero.
Byłem dzisiaj z ciekawości pojeździć BYD Seal. Wg. mnie nie urywa i konkurencją dla TM3 absolutnie nie jest. No ale ja już skrzywiony jestem i do tzw. tradycyjnej motoryzacji nie zamierzam wracać. Kto wie, może to co dla mnie jest wadą (znikoma rekuperacja, brak one pedal driving, mnóstwo przycisków i innych klamotów) dla innych być może jest jest zaletą? Tutaj nie chcę się wypowiadać, za mało jeździłem.
Z pewnością śmiesznie by wyglądał filmik kolesia który nie umie jeździć samochodem bo ciągle nie ogarnia hamulców i zmiany biegów R/D (to ja). Mam nadzieję, że nikt tego nie nagrywał (pozdrowienia dla kierowcy elektrycznego Mercedesa ;-) )
Natomiast BYD Dolphin (niestety nie ma jeszcze możliwości przejechania się nim) wygląda całkiem spoko i chyba potrafi zawstydzić europejskie tanie elektrowozy w tym segmencie (choć i tak cena IMHO zbyt duża, to właśnie pojawienie się alternatywy w tym segmencie może to zmieni?)
Byłem dzisiaj z ciekawości pojeździć BYD Seal. Wg. mnie nie urywa i konkurencją dla TM3 absolutnie nie jest. No ale ja już skrzywiony jestem i do tzw. tradycyjnej motoryzacji nie zamierzam wracać. Kto wie, może to co dla mnie jest wadą (znikoma rekuperacja, brak one pedal driving, mnóstwo przycisków i innych klamotów) dla innych być może jest jest zaletą? Tutaj nie chcę się wypowiadać, za mało jeździłem.
Z pewnością śmiesznie by wyglądał filmik kolesia który nie umie jeździć samochodem bo ciągle nie ogarnia hamulców i zmiany biegów R/D (to ja). Mam nadzieję, że nikt tego nie nagrywał (pozdrowienia dla kierowcy elektrycznego Mercedesa ;-) )
Natomiast BYD Dolphin (niestety nie ma jeszcze możliwości przejechania się nim) wygląda całkiem spoko i chyba potrafi zawstydzić europejskie tanie elektrowozy w tym segmencie (choć i tak cena IMHO zbyt duża, to właśnie pojawienie się alternatywy w tym segmencie może to zmieni?)