Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Skandaliczna jakość samochodu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="v460, post: 8814, member: 315"] Otóż to. Robimy z żoną po 50-60kkm rocznie. I to wszystko „w koło komina”: praca, aktywne sportowo dzieciaki, więc trzeba wozić na zajęcia i zawody itd. Do tej pory każde z aut paliło ok. 10 litrów. W moim Jeepie to nawet tej droższej benzyny 98. Myślę, że ze 30kkm da się zrobić elektrykiem. Ważniejsza od równych szpar jest dla mnie niezawodność. ALE też nie bez znaczenia jest to, że mogę uczestniczyć w realizacji ciekawej idei, którą chyba można nazwać rewolucją - jeśli nie przemysłową, to na pewno transportową. A Tesla jest ikoną tejże rewolucji, jej symbolem. Jasne, nie jest autem idealnym. Ale takich nie ma. Inne symbole podobnie. Wcześniej jeździłem np. Land Roverem Discovery 3. Kapitalne auto (lakier nie schodził, szpary równe, lampy nie odpadają). Wygoda nieprzeciętna. Ale trwałość? Koszty serwisu? Hm. Nigdy nie zawiódł w trasie, ale to kosztowało rocznie jakieś 20kpln za serwis (dość złożona konstrukcja). Do tego silnik TDV7 - idealny 6-cio cylindrowy diesel (kolega [USER=178]@supczinskib[/USER] może znać, bo to konstrukcja PUGa): v6, pali mało, lekki, ładnie brzmi… ale co z tego jak pęka w nim wał przy losowym przebiegu. Nie znasz dnia ani godziny: przy 50kkm albo przy 500kkm i cały czas jeździsz z duszą na ramieniu. A silnik ten montowano z podobnym powodzeniem w Jaguarach, Peugeotach, Fordach… Inne auta? Jeep Wrangler JLU - wymiana przekładni kierowniczej dla wtajemniczonych. W fabryce montowali aluminiową i auto prowadzi się jak kupa. Jak masz wiedzę i znajomości i bardzo narzekasz to wymienią ci na gwarancji na przekładnię stalową i auto prowadzi się jak osobówka. Ale 99% osób które kupiło w PL to auto jeździ z aluminiową przekładnią i uważa, że tak ma się prowadzić bo to terenówka 😂🙈 A lakier? Prawda jest taka, że od momentu przejścia na lakiery wodne trwałość mocno ucierpiała. Pamięta ktoś początki i Mercedesa E-klasę (okularnik), który rdzewiał po zjechaniu z taśmy a po 10 latach się utylizował? Kilka lat temu porównywałem starego saaba 9-3 (lakier nieekologiczny, 300kkm) i corsę c (lakier ekologiczny, 30kkm): saab miał kilka drobnych odprysków z przodu a corsa wyglądała, jakby ją ktoś wypiaskował. 🤷♀️ [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Skandaliczna jakość samochodu
Top