Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Skandaliczna jakość samochodu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="krist, post: 9434, member: 85"] mylisz możliwość wyboru, z wyborem. Nawet porsche boxster/cayman przed liftem w podstawowej wersji miał żarówki H4 i felgi jakieś malutkie. Czy to znaczy że boxster nie jest samochodem sportowym premium, no jest, a mazda mx-5 nie, chociaż w mażdzie był już led w standardzie. Ale w porsche masz wybór, dopłacasz i możasz mieć led/led przyciemniony/led matrix/led matrix przyciemniony. Możesz mieć 3 rodzaje foteli i 15 rodzajów tapicerki, a jak dopłacisz to wezmą próbkę lakieru do paznokci malżonki i zrobią Ci dokładnie taki kolor auta. Na tym polega "premium" porsche, i za to przepłacasz, za możliwośc wyboru. Jeśli chodzi o technologię, to oczywiście masz racje, unikalne technologie czy wyposażenie to coś co wyróżnia producentów premium. Ale nie jest tak że każdy kto wymyśli jakąś unikaną technologię automatycznie staje się producentem premium, nawet jak cała reszta nie nadąża. Kazdy producent samochodów, or Bentleya po Skodę opisuje jak to ma coś czego nikt inny nie wymyślił. Na dotek to częściowo nieaktualne, bo OTA ma wielu producentów, elektrycznie sterowaną kieronice czy duże ekrany też. Osiągi czy "technologia" same w sobie nie czynią auta premium, jeśli nie idzie za tym cała reszta. Przeciętny passat za 150 będzie gorzej wykonany od przeciętnej g30 za 150, to fakt. Ma może ciut więcej wyposażenia, ma lepszy silnik, i ogólnie daje więcej w tej samej cenie, ale np deska rozdzielcza BMW jest lepiej wykonana. No i do passata nie zamówisz reflektorów laserowych, ani lakieru indywidualnego, i to go odróżnia. Naprawdę dziwię się że tak trudno Ci to zrozumieć. Popatrz sobie na specyfikacje skody superb/passata/audi a4. Audi w tej samej cenie co superb będzie biedniejsze i mieć słabszy silnik, ALE to do audi możesz zamówić tysiąc bezsensownych często dodatków, typu przeszycia foteli w wybranym kolorze, bo to audi ma konkurować w segmencie premium, a nie superb. I to audi najpierw dostaje najnowsze technologie napędu, świateł czy hamulców. Jeśli porównasz BMW e90 do specyfikacji skody, vw, renault czy peugota z tego samego czasu to zobaczysz różnicę, co oferowało BMW a czego tamte marki nie miały. Miałem e90 dawno temu i wspominam jakość budowy i technologię napędu tego auta do dziasiaj jako wiodącą w klasie. Więc jest używanym samochodem klasy d premium. To że ktoś wyspecyfikował go sobie w podstawie, to już był jego wybór, [I]Utozsamiasz premium z ladna kabina gdzie jest naturalna skora i aluminiowe przyciski - wg mnie zupelnie blednie. [/I]Sam to napisałeś a teraz z tym polemizujesz. Premium daje przede wszystkim możliwość wyboru, chcesz naturalną skóre i aluminium to wybierasz, chcesz materiały niezwierzece - jest i taka opcja. E-tron możesz też wyspecyfikować w wersji wegańskiej, tylko taka wersja w przeciwieństwie do tej z modelu 3 na przykład nie jedzie taniochą. Sorry ale wnętrze 3, czy poprzedniej S (nowej nie widziałem na żywo) po prostu nie przystają do żadnego premium, są kiepskie nawet jak na standardy popularne. Fajnie zaprojektowane, zapewne z lekkich materiałów, ale i kiepskiej jakości. Tak, gdyby oferowali nappę, alcantarę i kilka wariantów wykończenia to by była oferta premium, nawet jeśli 90% klientów by wzieło podstawę, na tym to polega. [I]To co definiujesz to bardziej podpada pod auto "luksusowe" a nie "premium". [/I]Miałem okazję jechać kilkoma autami które można zdefniować jako luksusowe, i uwierz mi jest różnica. W aucie luksusowym to właściciel wybiera jak auto ma być wykończone, producent się dostosowuje. Przykład rollsa, H. Metcalfe rozmawia z dealerem, o modelu ghost, podstawa kosztuje około 200 tyś funtów. Najdroższy kórego ten gość sprzedał kosztował ponad 2 miliony, a przeciętna cena po dodaniu opcji około miliona funtów. Więc Twoim zdaniem czy własciciel ghosta za 200 tysięcy funtów ma auto luksusowe? Tesla jest (jeszcze) w polskich warunkach autem mało znanym, egzotycznym, ale w żaden sposób nie pasuje mi do marek premium, tyle. Wiem ze większość osób tu przesiadła się z BMW czy Mercedesa, i teraz na siłę szuka potwierdzenia że kupili coś równie prestiżowego, ale tak po prostu nie jest. Tesla ma byc popularnym autem elektrycznym, i zresztą tak jest wyceniona, to są dość tanie samochody. No nawet nie zaczynajmy o poziomie obsługi klienta... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Skandaliczna jakość samochodu
Top