Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SMART
Smart #1 / #3 / #5 Forum • Smart hashtag 1/3/5
Smart #1 - wrażenia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 147244, member: 127"] 5. Jazda. Tutaj mieszane uczucia. Ale od początku: nie jestem fanem braku przycisku "start/stop". Po prostu sensu w tym rozwiązaniu nie widzę. No i tak niestety ma też Smart. Żeby wyłączyć auto trzeba dać na P (parking) i wyjść z samochodu. No co za różnica, czy muszę kliknąć P czy start/stop, skoro i tak muszę coś kliknąć? Głupota jakaś. Za to nigdy do końca nie wiedziałem, czy jest całkiem wyłączony. Na przykład gdy zostawiłem kluczyki w aucie a ja wysiadłem to mam wrażenie, że się nie wyłączył. Gdy mam przycisk start/stop to nie mam co do tego wątpliwości. A tutaj tak nie do końca wiadomo. Może gdy dłużej poużywam tego auta to ustawię je pod siebie, ale na razie nie widzę żadnego zysku w braku start/stop. Drugi minus - żeby móc włączyć D albo R muszę trzymać hamulec. Nawet w trybie one-pedal-driving (zwanym tutaj S-Pedal). No to mi się też nie podobało. W Leafie albo w Mustangu gdy auto jest zatrzymane przez e-pedal to tak samo jakbym je zatrzymał hamulcem i przełączam na D i na R bez hamulca, dzięki czemu zawracanie "na trzy" robię naprawdę sprawnie. W Smarcie się tak nie da. Trzeba się za każdym razem nie tylko całkiem zatrzymać, ale jeszcze mieć nogę na hamulcu, żeby wrzucić inny bieg. Bez sensu. Ostatni minus - rekuperacja. Nawet w trybie S-Pedal jest słaba. Przyzwyczaję się, ale nie tego się spodziewam po trybie one-pedal-drive. Przy czym to mogło być spowodowane faktem, że miałem ponad 80% baterii. Możliwe, że przy niższym stanie baterii rekuperuje mocniej. W Leafie i Mustangu jest to lepiej rozwiązane - zawsze tryb one-pedal hamuje z taką samą siłą, co najwyżej gdy bateria jest zbyt mocno naładowana to auto wspomaga się hamulcami. Ale dla użytkownika zachowanie samochodu jest zawsze takie samo. A - do tego na wstecznym nie ma one-pedal drive. Puszczasz hamulec a auto się toczy. Z powrotem dajesz D i znowu masz one-pedal. Pokręcili to strasznie. No a teraz pozytywy. Świetnie zestrojone zawieszenie. Tak jak lubię, na miasto rewelacyjnie ustawione. Nawet na większych nierównościach bardzo komfortowo. Do tego naprawdę żwawy silnik, 6s do setki w zupełności wystarcza do sprawnego poruszania się. No i bardzo dobrze wyciszony, nie mam żadnych zastrzeżeń. Prowadzi się pewnie, wspomaganie kierownicy nie jest przesadnie mocne. HUD bajeczny. Mogłoby nie być zegarów za kierownicą, w ogóle na nie nie patrzyłem. HUD jest dyskretny, w tle, nie przeszkadzający. A jestem na to uczulony, bo w DS5 miałem HUD którego nie byłem w stanie używać. Audio też daje radę, ale w premium jest inne audio niż w niższych wersjach. Warto to mieć na uwadze. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SMART
Smart #1 / #3 / #5 Forum • Smart hashtag 1/3/5
Smart #1 - wrażenia
Top