Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
SolarEdge EVSE
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Euronymous, post: 193721, member: 3804"] W temacie filmu z mojego postu wyżej - rozmawiałem z jego autorem, który powiedział, co podejrzewałem, że ma układ jednofazowy. A zatem wystarczą mu te 2kW (a nawet 1,38kW) aktualnej produkcji, żeby evse ładowało z nadwyżek. Przy 3-fazowym, jak pisałem, minimum to 4,14kW. W rezultacie, jak to rozumiem - jeśli ktoś ma małą instalację, nie ma magazynu, ładowarka w samochodzie ma np. standardowe 11kW i nie zostaną zmienione nastawienia na evse (np. ze standardowych 16A ograniczone zostanie na 10A), to jeśli PV produkują np. 3kW, funkcja ładowania z nadwyżek PV się nie włączy, czyli 3kW będzie leciało z instalacji, ale evse resztę dociągnie z sieci - coś zatem, czego pewnie większość chciałaby uniknąć. Osobiście mi to chyba nie przeszkadza, bo magazyn mam, więc daje mi on dodatkowo 5kW i jeśli zmienię ampery na 10, to ograniczę evse do 7kW i z sieci nie będzie potrzeby dociągania. W każdym razie sprawdzę w/w, jak zamontuję, bo obecna cena za SE jest dobra i wszystko w jednym systemie to wygodna sprawa. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
SolarEdge EVSE
Top