Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Splitter do zasilania elektryka / bramy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 131786, member: 89"] Ja bym szedł w zmniejszenie mocy ładowania i sprawdzenie czy będzie wywalało bezpiecznik już teraz na zabezpieczeniu jakie masz. Nawet zabezpieczenie A ma jakąś bezwładność i nie powinno wywalać jeśli nie będzie ciągłego przeciążenia. W jakiś obrazkach w necie widzę, że powinno wytrzymać kilka sekund z 2x przekroczonym prądem, więc raczej nie powinno zupełnie wywalać, a jak wywala, to pewnie ledwo ledwuśko :) Jak zmienisz typ zabezpieczenia na C to już zupełnie nie powinno być szansy na wywalenie. Sprawdzam jakiś przykładowy sterownik bramy (Nicer RB600 / RB600P), to silnik ma maksymalną moc przy rozruchu 515 W / 2,5A (wiem, że wychodzi 575 W ale podali 515 W :P) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Splitter do zasilania elektryka / bramy
Top