[Sprzedany] Sprzedam Nissan Leaf N-Connecta + LED 2021, Salon Polska, Rozszerzona gw. 2026

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Powodem spadku cen jest to że obecnie mamy już kilka innych ciekawych modeli, więc Leaf ma problem bo chociaż jest autem świetnym i wystarczającym 95% społeczności to jednak są lepsze technicznie auta, Nissan powinien zrobić lifting w 2021, dać CCS i chłodzenie chociaż powietrzem...
 

KrzysztofFly

Moderator
Przykro mi, ale ceny się unormalniają. Za niewiele więcej (po uwzględnieniu dotacji 27tys) można dostać nowe megane: https://elektrowoz.pl/auta/dobre-ce...stepne-od-reki-trzeba-tylko-pytac-w-salonach/

To naprawdę czyni ofertę używanego leafa za ponad 100tys umiarkowanie atrakcyjną. Chociaż jako posiadacz leafa chyba nie powinienem tego pisać ;)
Też niedawno o tym wspominałem w innych wątkach, ceny w ostatnich dwóch miesiącach zdecydowanie spadły i mam tu na myśli zarówno egzemplarze nowe jak i używane. Myślę, że poniekąd jest to trochę efekt obniżek cen który zapoczątkowała Tesla. Aktualnie także inne marki zaczęły ponownie rabatować swoje egzemplarze (niektóre nawet znacząco, wystarczy spojrzeć na oferty nowych samochodów). Nam może się wydawać, że producenci nie monitorują ofert konkurencji i robią swoje, a jest tak, że oni non stop śledzą poczynania konkurencji na rynku, dodatkowo dokładnie studiują statystyki sprzedaży marek i modeli. Dodatkowo już widać na rynku wysyp egzemplarzy używanych modeli dwuletnich (po okresie trwałości przedsięwzięcia), a w najbliższych miesiącach będzie ich jeszcze więcej. Nie oznacza to, że ich właściciele się "elektrykami" przejedli, częściej jest to efekt tego, że wsiąkli w elektromobilność i chcą zmienić na coś nowszego/większego/lepszego/bardziej przemyślanego (niepotrzebne skreślić).
 

ypl

Pionier e-mobilności
Cena czyni cuda, trzeba zejść z ceny i się sprzeda.
 

Wasp

Posiadacz elektryka
Wiem, że to kwestia indywidualna. dla mnie 100k za takie auto to cena atrakcyjna. Poniżej wypadaje mi się, ze nie ma sensu zejść. Trzeba będzie jeździć.
Katalogowo to auto kosztuje 170k - dopłata.

Nie wiem jakie wyposażenie ma meganka. Ale ten leaf jest bardzo dobrze wyposażony: pompa ciepła, czujniki martwego pola, ostrzeganie przed ruchem bocznym i poprzecznym, nawigacja, Key less entry i sporo innych bajerów.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Wiem, że to kwestia indywidualna. dla mnie 100k za takie auto to cena atrakcyjna. Poniżej wypadaje mi się, ze nie ma sensu zejść. Trzeba będzie jeździć.
Katalogowo to auto kosztuje 170k - dopłata.

Nie wiem jakie wyposażenie ma meganka. Ale ten leaf jest bardzo dobrze wyposażony: pompa ciepła, czujniki martwego pola, ostrzeganie przed ruchem bocznym i poprzecznym, nawigacja, Key less entry i sporo innych bajerów.
to po co sprzedawać? Mam też L2 w Tekna i uważam że jest bardzo bogoto wyposażony, a przez swoje przyciski bardzo szybki i łatwo sie go obsługuję, mam inne auto "tabletowe" i to jest kolosalna różnica.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Wiem, że to kwestia indywidualna. dla mnie 100k za takie auto to cena atrakcyjna. Poniżej wypadaje mi się, ze nie ma sensu zejść. Trzeba będzie jeździć.
Katalogowo to auto kosztuje 170k - dopłata.

Nie wiem jakie wyposażenie ma meganka. Ale ten leaf jest bardzo dobrze wyposażony: pompa ciepła, czujniki martwego pola, ostrzeganie przed ruchem bocznym i poprzecznym, nawigacja, Key less entry i sporo innych bajerów.
dać za to 170 jak tesla 3 do wzięcia jest za 190 to trzeba być masochistą :ROFLMAO:

nową 3 masz po dotacji za 160 a ty chcesz 2 latka leafa sprzedać za 100 ... nie rozumiem kto może się na to zdecydować

1695910050891.png
 

mALEK

Pionier e-mobilności
... nie rozumiem kto może się na to zdecydować
ci sami co na tesle - kazda potwora znajdzie swojego amatora ;)
imo 109 to cena optymalna, w sredniej wg oto. nie ma co porownywac do nowych. nie kazdy chce/moze wydac dod kilkadziesiat tys, lub z jakis powodow nie dostanie dotacji. to nie bulka. pare mies moze sobie "polezec " na oto
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
dać za to 170 jak tesla 3 do wzięcia jest za 190 to trzeba być masochistą :ROFLMAO:

nową 3 masz po dotacji za 160 a ty chcesz 2 latka leafa sprzedać za 100 ... nie rozumiem kto może się na to zdecydować
1. Gdy on to kupował to TM3 po ile stała?, z tego co pamiętam to koło 245 tys, wiec koleś zrobił dobry interes bo gdyby wtedy kupił tesle to by dziś był 50k straty na samej aktualizacji cennika
2. Skoro jak twierdziesz nowa TM3 po dotacji to 160 tys to powiedz mi ile powinna kosztować 2 letnia TM3? Jak L2 obcinasz 30% to te tesle chodza po 112?
3. A tak wogóle po co wtrącasz temat tesli, nie każdy chce mieć biurko + monitor zamiast auta, dodatkowo prestiż tego auta leci na łep i szyje wraz z ilością białych Tesli na rynku, na zlotach EV to nawet do tego się już niepodchodzi
4. Nabijać to się możesz ale z właścicieli tesli co łykali je w zeszłym roku przed obniżkami :) ,
 

MarcinEV

Posiadacz elektryka
Nie ma co się emocjonować. Też uważam, że 100 k to bardzo atrakcyjna oferta. Biorąc pod uwagę to co to auto proponuje.
Dziś ciężko coś rozsądnego w takim gabarycie, z takim bagażnikiem, tak taniego w eksploatacji kupić.
Trzymaj cenę. Bądź cierpliwy
 
Top