[Sprzedany] Sprzedam Nissan Leaf N-Connecta + LED 2021, Salon Polska, Rozszerzona gw. 2026

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Znów, to zależy od użycia. To jest auto miejskie. Ja mam PV, wiec ładuje głównie w domu w z gniazdka. Nie potrzebuje chademo. To auto praktycznie jeździ z energii wyprodukowanej przez fotowoltaikę.
dokładnie, mam dwa EV i leaf ma taką wadę że ma mała baterie i ... nie opłaca się jeździć na darmowego Lidla :0, dzięki temu bateria jest tylko ładowana z AC na 10A i koniec, gdyby nie to że jednak czasami pod tym lidlem sie znajdę to mógłbym gniazdo DC zlikwidować, w 2.5 lata zrobiliśmy 40tys km, czyli się da, a ładowań DC było bardzo mało.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Znów, to zależy od użycia. To jest auto miejskie. Ja mam PV, wiec ładuje głównie w domu w z gniazdka. Nie potrzebuje chademo. To auto praktycznie jeździ z energii wyprodukowanej przez fotowoltaikę.

czyli nic nie proponuje tylko ogranicza bo auto miejskie drogie i bez przyszłości
 

ypl

Pionier e-mobilności
Wiem, że to kwestia indywidualna. dla mnie 100k za takie auto to cena atrakcyjna. Poniżej wypadaje mi się, ze nie ma sensu zejść. Trzeba będzie jeździć.
Katalogowo to auto kosztuje 170k - dopłata.

Nie wiem jakie wyposażenie ma meganka. Ale ten leaf jest bardzo dobrze wyposażony: pompa ciepła, czujniki martwego pola, ostrzeganie przed ruchem bocznym i poprzecznym, nawigacja, Key less entry i sporo innych bajerów.
Atrakcyjność ceny określa ilość telefonów i chętnych do obejrzenia auta.
 

MarcinEV

Posiadacz elektryka
no właśnie co proponuje ... ???

za rok / dwa będziesz szukał złącza chademo bo zaczynają likwidować ... trzymaj cenę ... trzymaj cenę :ROFLMAO:

Bardzo dużo proponuje. Jeżdżąc autem przez rok 99% lądowań to dom. To nie jest auto na trasy. Trzeba określić swoje potrzeby. To podstawa. Dla jazdy do 200 km uważam petarda. Ekonomiczny, pakowny, bdb wyposażony. Oszczędnie gospodaruje energią. Nie każdego stać od razu na Tesle, nie sądzisz ?
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Bardzo dużo proponuje. Jeżdżąc autem przez rok 99% lądowań to dom. To nie jest auto na trasy. Trzeba określić swoje potrzeby. To podstawa. Dla jazdy do 200 km uważam petarda. Ekonomiczny, pakowny, bdb wyposażony. Oszczędnie gospodaruje energią. Nie każdego stać od razu na Tesle, nie sądzisz ?
Masz racje, sam rozwazam eniro 64kwh, w dluższe trasy jeżdżę rzadko i jak juz to do 400km max, pozniej przeważnie mam opcje ładowania na AC, aktualnie mam auto bez szybkiego ładowania i z polowę mniejszym zasiegiem i też jest wystarczające na 90% wyjazdów. Brakuje mi tylko większej baterii i doładuje się na spokojnie na AC w razie potrzeby.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
rozwazam eniro 64kwh, w dluższe trasy jeżdżę rzadko i jak juz to do 400km max, pozniej przeważnie mam opcje ładowania na AC, aktualnie mam auto bez szybkiego ładowania i z polowę mniejszym zasiegiem i też jest wystarczające na 90% wyjazdów. Brakuje mi tylko większej baterii i doładuje się na spokojnie na AC w razie potrzeby.
Wtedy będzie Ci brakować szybkiego ładowania w trasie.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Tak od razu może nie ale jak się utrzyma 8.5-9 przez jakiś czas to niewykluczone...
 

Wasp

Posiadacz elektryka
Leaf ma jeszce jeden super feature: v2g.
Niestety u nas to nie jest jeszcze obsługiwane przez operatorów i trzeba by samemu kombinować. Ale np w UK można traktować leafa jako magazyn energii i sprzedawać nadwyżki do sieci.
Tu więcej info:

Co ciekawe to nie wpływa zbytnio na poziom degradacji. Parametry baterii wydają się spoko
 

JED 3City

Fachowiec
Bardzo dużo proponuje. Jeżdżąc autem przez rok 99% lądowań to dom. To nie jest auto na trasy. Trzeba określić swoje potrzeby. To podstawa. Dla jazdy do 200 km uważam petarda. Ekonomiczny, pakowny, bdb wyposażony. Oszczędnie gospodaruje energią. Nie każdego stać od razu na Tesle, nie sądzisz ?
Jakie jest rzeczywiste zuzycie w miescie i ile czasu trwa ladowanie z gniazdka, przyjmujac, ze robimy to codziennie, po przejechaniu 100-120 km?
 
Top