Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Sprzedaż Tesli i wybór chińczyka.Tylko po kiego grzyba BYD Seal?!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kaktus, post: 180674, member: 3751"] Ale wiesz, że to że np. cały garaż sie spali nie jest rezultatem tego jaką baterię zastosowano tylko tego jak w takim podziemnym garażu gdzie auto stoi obok auta jedno od drugiego się zapala? I że nie jest istotne czy to jest auto spalinowe czy elektryczne, czy ma baterię LFP czy NMC, bo koniec końców i tak głównie palą się tworzywa użyte do wytworzenia tego auta? Samochody zapalają się często przy zderzeniach, szczególnie tak efektownych jak tamto centralnie w lampę. Z różnych przyczyn BEV i EV. To jest całkowicie normalne że iskry z instalacji niskiego napięcia mogą doprowadzić do zapłonu. Tam faktycznie zapaliła się bateria, ale LFP również w takim przypadku może się zapalić. Jest to mniej prawdopodobne ale bzdurą jest twierdzenie że LFP się nie pali. Oczywiście że się pali i utlenia lit znajdujący się w baterii. Zatem argument że LFP nie zapali się przy dzwonie jest wytargany z dość głębokiej d... :) Tak na prawdę to mam przekonanie graniczące z pewnością, że wmawianie nam wyższości baterii LFP nad NMC wynika tylko z wysokich nakładów na promocje owych przez Chińskie koncerny. Co do wspomnianego EQS to wprowadzenie certyfikacji baterii powyżej kilku kWh to jest całkiem spoko pomysł ponieważ za chwile jakiś chłam importowany z chin bez jakiejkolwiek kontroli jakości może narobić bałaganu całemu rynkowi BEV. Widać jakiej jakości baterie stosowane są choćby w chińskich hulajnogach elektrycznych. A no i zapomniałem o najważniejszym. LFP SĄ TAŃSZE :D [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Sprzedaż Tesli i wybór chińczyka.Tylko po kiego grzyba BYD Seal?!
Top