Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Sprzedaż Tesli i wybór chińczyka.Tylko po kiego grzyba BYD Seal?!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="qb4hkm, post: 180733, member: 2710"] Głównie chyba niezrozumienie, ja też byłem przez pewien czas jego ofiarą. Dużo ludzi zakłada że LFP lepsze bo można ładować do 100%. Okazuje się że trzeba a nie można, i tak samo jak w NCA jest to szkodliwe dla baterii a przy tym konieczne. Na plus że ogólnie LFP wydają się wolniej degradować, ale ich niewątpliwą zaletą jest dużo wyższa odporność na ucieczkę termiczną. Jak odporne są LFP to widziałem na własne oczy. Firma dla której pracuję produkuje zasilacze awaryjne dla telekomunikacji z bateriami LFP. Dali to jakiemuś instytutowi do testów żeby pokazać że są bezpieczne, zabrali to do jakiejś jednostki OSP, baterie były przeładowywane z pominięciem bms, traktowane za wysokim prądem, napięciem, przebijane gwoździem oraz hooligan toolem(ciekawy przyrząd ;-)), przypalane palnikiem gazowym. Przy przebiciu była emisja gazu i dymu, podczas przypalania zajęła się tylko plastikowa część obudowy, zgaszone wiaderkiem wody. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Sprzedaż Tesli i wybór chińczyka.Tylko po kiego grzyba BYD Seal?!
Top