Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Sprzedaż Tesli i wybór chińczyka.Tylko po kiego grzyba BYD Seal?!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="MisiekFisiek, post: 181605, member: 4065"] Wszystko zależy od nogi użytkownika. Chwilowym bym się nie przejmował bo widziałem i 150. Jak ktoś będzie cisnął szybko po autostradzie (czytaj zdrowo powyżej limitów) to zrobi więcej niż 25 kwh/100 km). Srednio miałem 14,9 i miałem też 20. Jedyna wiarygodne źródło to testy WLTP i wynika z nich około 10% wyższe zużycie niż w przypadku TM3. Ale nie wiem czy TM3 ma testy robione ma felgach 18 czy 19. Seal ma na 19tkach a to ma istotne znaczenie. Tym niemniej wierzę, że tesla jest generalnie oszczedniejsza. Przy okazji dyskusji o bezpieczeństwie baterii lfp/nmc to chyba felgi uberturbine z TM3 performance? [URL unfurl="true"]https://ithardware.pl/aktualnosci/zyrardow_pozar_samochody_elektryczne_baterie-35328.html[/URL] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Sprzedaż Tesli i wybór chińczyka.Tylko po kiego grzyba BYD Seal?!
Top