Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
AUDI
Audi Q6 e-tron Forum • Audi SQ6 e-tron / Q6 e-tron
SQ6 - już w garażu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="TomiB, post: 223235, member: 1759"] Pisałem jak było źle, teraz dla odmiany pochwalę SQ6. Musiałem na szybko pojechać do Szwajcarii i zdecydowałem się pojechać SQ6. Bez żadnego planu podroży, ładowania itp. pełen sponton. Po prostu wbiłem w fabryczną nawigację cel i postanowiłem się jej słuchać. Łącznie w 2 dni przejechane 2556 km. (tam i z powrotem). No poszło całkiem fajnie. Ruszaliśmy z okolic Chełmna na S5, potem A2, w stronę Berlina i potem cały czas na południe. Średnie zużycie w trasie do wyszło 26,1 kWh/100km. Z powrotem 24,2 kWh/100km. Średnia prędkość 103 km/h. Trasa do Szwajcarii 1242 km pokonana w 12:07h. Licząc z postojami na ładowanie. Z powrotem trafiliśmy na spore korki i objazdy w Niemczech i średnia wyszła 83 km/h. Generalnie auto okazało się mega komfortowe na długiej trasie. Prędkość ładowania - na ogół rusza od 250 - 280 kW. Ładowaliśmy się wg zaleceń nawigacji, od 8 do 18 minut. Ale postoje i tak były dłuższe, już nie ze względu na potrzebę ładowania tylko na nasze (kawa, toaleta). Na ogół tą trasę robiłem Audi A6 (2.0 diesel) i wyszedł nam porównywalny czas przejazdu. Przy tak długiej trasie ograniczeniem nie jest już ładowanie tylko człowiek. Wszystkie ładowania na stacjach 300-400kW. Głównie Ionity. Fabryczna nawigacja dosyć zachowawczo ocenia czas ładowania tak, że jeśli się przegapi proponowaną ładowarkę, to spokojnie starcza energii na dojazd do kolejnej. Całkowity koszt wszystkich ładowań wyszedł 1615 zł brutto za 2556 km. Do domu dojechałem z zapasem 30% SOC. Biorąc pod uwagę, że w Niemczech diesel w okolicach 7 zł, to koszt porównywalny z ICE. Do autoryzacji wszędzie używaliśmy karty Audi Charge. Nie działała tylko na A2 na ładowarce Polenerii. Ale zadziałało odblokowanie stacji z aplikacji myAudi. Jedyny problem jaki mieliśmy, to załączył się alarm z komunikatem, że niby zwierzę lub dziecko w samochodzie. Samochód był pusty. Może jakaś kurtka w kabinie odprężyła i sensory wyczuły. Temperatura w trasie do około 3 stopni. W powrocie ponad 10 stopni. Jechały 2 osoby w kabinie 21,5 stopnia. Załączam foto fajnej stacji w Szwajcarii. 4 stanowiska po 400 KW, darmowa toaleta, pod dachem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
AUDI
Audi Q6 e-tron Forum • Audi SQ6 e-tron / Q6 e-tron
SQ6 - już w garażu
Top