Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Stacja ładująca w pracy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="danielm, post: 12431, member: 12"] togo typu pytania dostajemy średnio raz w tygodniu. Tesla Model 3 przyjmie maksymalnie 11KW z 3 faz 16A, ale ani type2 ani kabel EVSE tego nie obsłużą, kabel type2 jest do słupków AC których raczej w pracy stawiać nie będziesz choć można by ale to podnosi koszt. kabel EVSE obsłuży max 32A ale tylko z jednej fazy ale do tego nie dostaniesz przejściówek, z przejściówki którą dostaniesz czyli pod zwykłe gniazdko pociągniesz max 13A jednofazowo co da ci ciut powyżej 3KW mocy. Rozwiązań masz oczywiście kilka, w zależności od tego ile dziennie chcesz jeżdzić i jak często będziesz robić długie przebiegi. Baterie najczęściej będziesz ładować w przedziale 20-90% czyli masz do naładowania 56kwh. z siły to 5 godzin ładowania, ze zwykłego gniazdka 230V niecałe 20 godzin. problem z siłą jest taki że potrzebujesz albo wallboxa albo kabel trójfazowy z wtyczką siłową. ceny tak jak mówisz od 2tys w góre. Ja jeżdze SR+, bateria 50kwh, ładuję się raz w tygodniu ze zwykłego gniazdka dostarczonym przez tesle kablem. połowa baterii ładowana w 8-9 godzin [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Stacja ładująca w pracy
Top