Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Straty na ładowaniu - ile?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 68280, member: 127"] Nie tak to działa. Ładowarka trójfazowa 11kW to tak naprawdę trzy osobne moduły jednofazowe 3,6kW. Każdy z nich może przyjąć 16A. Podczas ładowania jednofazowego w ładowaniu bierze udział tylko jeden moduł. Czyli 6A z 16A. To jest 37,5% a nie 10%. A teraz spróbuj ładować 3x16A i porównaj straty z ładowaniem 1x16A. Zgodnie z Twoją teorią straty powinny być zbliżone, bo w jednym i drugim przypadku inverter pracuje z takim samym obciążeniem. Nic z tych rzeczy - przy 1x16A straty będą znacznie wyższe. Edit: chociaż z drugiej strony… auto potrafi łączyć moduły równolegle i dawać je na jedną fazę. Dzięki temu auto z ładowarką trójfazową 3x16A potrafi ładować 1x32A. Teraz tylko kwestia tego jak jest napisany soft ładowarki. Czy łączy je równolegle przy jakimkolwiek ładowaniu jednofazowym, czy tylko przy ładowaniu jednofazowym powyżej 16A? To już pewnie zależy od konkretnego samochodu. Ale w takiej sytuacja faktycznie Twoje wyliczenia miałyby sens. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Straty na ładowaniu - ile?
Top