Strona z aktualnymi informacjami...

Bronek

Pionier e-mobilności

tokwi

Pionier e-mobilności
Jeśli dobrze rozumiem to co czytam, to poprawka unikania awaryjnego opuszczania pasu to kolejny update'cik niezauważalnej autonomii samochodu - nie człowieka.
Coraz bardziej rzeczywiste stają się dylematy uczenia AI czy system w przypadku wykrycia kolizji ma być bardziej egoistyczny czy altruistyczny?
Może wybór w ustawieniach?
I jak ten samochód miałby się nam znudzić :)
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Dziala u nas ten trick z podwojnym kliknieciem przycisku parkowania? Nigdy nie probowalem.
Co do improvements starego autopilota - cały czas mam wątpliwości czy tesla cos robi w tym kierunku, skoro teraz rozwija wersje beta. Poniewaz system jest przepisany na nowo, watpie zeby improvementy z beta mozna bylo zastosowac w starym autopilocie. Najczęstszą praktyką firm software-owy (moje wlasne doswiadczenie) jest jednak polityka taka, ze dla starego softu robisz tylko bug fixy (i to tylko jakies powazniejsze), a improvement tylko juz dla nowego.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To stara w sumie sprawa. Już to dawno temu widziałem i nie dziala niestety

Tez mam takie wrażenie że od czasu BETY olewają poprzedni system. Lub ludzie sie zmienili.

O nak to teraz wygląda
 
Last edited:

kaziwich

Posiadacz elektryka
Jeśli dobrze rozumiem to co czytam, to poprawka unikania awaryjnego opuszczania pasu to kolejny update'cik niezauważalnej autonomii samochodu - nie człowieka.
Coraz bardziej rzeczywiste stają się dylematy uczenia AI czy system w przypadku wykrycia kolizji ma być bardziej egoistyczny czy altruistyczny?
Może wybór w ustawieniach?
I jak ten samochód miałby się nam znudzić :)
Zle rozumiesz. Ten update dotyczy tylko nowych aut w wersji bez radaru (vision only), ktore do tej pory mialy okrojona funkcjonalnosc autopilota. Wersje z radarem od dawna maja unikanie opuszczania pasa.
 
Top