Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Stukający pedał w korku na autopilocie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tokwi, post: 16908, member: 79"] W trasie na moja ocene „3” to nasze polskie przepisowe minimum. Pełen komfort w trasie daje mi od 3 wzwyż. W miejskim korku „1” to czesto normalność, chyba że chce się być zawalidrogą. BTW Wysoka czułość tych systemów antykolizyjnych przy dużym zagęszczeniu ruchu czasami płata psikusy. Miesiąc temu pod teatrem Bagatela (jeszcze na standardowej czułości i oczywiscie bez AP) gdzie jest ruchliwe niesterowane przejście dla pieszych, którzy nieustannie przechodzą i trzeba cierpliwie czekać na „dziurę” miałem taka sytuację. Zamiast słuchać mnie i przyspieszyć pełzając te 5km/h Tesla uznała ze dziura jest za mała i zupełnie niepotrzebnie zrobiła hamowanie awaryjne. Tam gdzie warunki trudne, ciągi pieszych, hulajnogi i rowery jeżdżące w poprzek, warto skalibrować pod siebie czułość systemów bezpieczeństwa. Tak samo jak jeżdżąc na nartach w wymagających warunkach mocno spinamy buty i podkręcamy wiązania. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Stukający pedał w korku na autopilocie
Top