Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
SuC Szczecin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 150715, member: 3354"] Scholastykę uprawiasz. W PL w tej chwili i pewnie jeszcze przez chwilę nie jest problemem, że podjeżdżasz do 12 stanowiskowej ładowarki i wszystkie miejsca są zajęte. Problemem jest to, że w oparciu o ładowarki Greenway można dojechać i wrócić z każdego (chyba) miejsca w PL, a w oparciu o SuC nie bardzo. Szczególnie północ Polski jest teslową pustynią. Mieszkam w Trójmieście i najbliższe SuC mam 200km dalej (Ciechocinek). Zakładając, że chcę akurat pojechać na południe. Na wschód mam Białystok 470km (zakładając, że chciałbym z jakiegoś powodu jechać do Białegostoku, albo na Białoruś). Na zachód najbliżej mam do Uckerfelde. Nawet trochę bliżej - 400km. Patrząc z mojego punktu widzenia - mieszkam w aglomeracji liczącej ~1 milion mieszkańców (licząc cały obszar) i właściwie nie mogę korzystać z dużego plusa tego samochodu, czyli szybkiego ładowania i planowania trasy. I nawet nie bardzo mi zależy na SuC w Rumii, czy Gdańsku, bo na jazdy miejskie mogę się naładować nawet z przedłużacza puszczonego przez okno, ale ładowarki w takich miejscach jak Koszalin, Słupsk, Olsztyn, Ostróda byłyby dla mnie bardzo przydatne. Oczywiście w Trójmieście SuC również jest potrzebny dla odwiedzających, bo to jednak dość popularny kierunek wyjazdów. Dlatego nie bardzo chce mi się usprawiedliwiać Teslę za delikatnie to ujmując opieszałość w budowie SuC i jestem wdzięczny, że Greenway, czy nawet Orlen postawił swoje wtyczki tam gdzie Tesli się nie chciało. Dla jasności - niektóre z nich występują w grupach po 4, czy 6 wtyczek, czyli więcej niż SuC w Ciechocinku. To, że jesteśmy dla Tesli małym rynkiem również jest naciąganym argumentem, bo w tej chwili sprzedają już u nas całkiem sporo samochodów. 4600 sztuk w zeszłym roku, za ~ miliard złotych. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
SuC Szczecin
Top