Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
SuC w Polsce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 170338, member: 3354"] Nie ma co zaklinać rzeczywistości. Jak ktoś jeździ Teslą, to SuC jest dla niego technicznie i ekonomicznie najlepszą opcją. 1. Wpinasz i generalnie działa. 2. Jest 2x tańsze niż Orlen, Ionity, GW (tak, wiem abonamenty są i można trochę taniej) 3. Nawigacja Tesli nie planuje trasy po konkurencyjnych ładowarkach, a ręczne dodawanie jest jednak trochę upierdliwe. W dodatku nie wiadomo, czy przygotuje baterię, czy nie. 4. Ew. wyłączone ładowarki są widoczne w nawigacji. Tylko w PL z SuC nie bardzo da się korzystać, ponieważ jest ich mało. Od Warszawy na południe coś tam się jeszcze trafia, ale północ to już jeden wielki ugór. Jest Ciechocinek 4 stanowiska z mocą 75 kW (realnie), jest Szczecin, który patrząc przez pryzmat ruchu wakacyjnego już w tej chwili jest na styk. Jest też Białystok, fajnie, tylko ilu z nas jechało przez Białystok? Z punktu widzenia kogoś, kto mieszka w Trójmieście (nie, żeby to było centrum wszechświata, po prostu tak mieszkam): Trasa na zachód - mogę naładować w domu i dojechać do Szczecina i dalej nach Berlin - super, czasami skorzystam. Ale już skoczenie 200km i powrót wymaga korzystania z czegoś innego, bo Koszalin, Słupsk, Świnoujście - null. Trasa na wschód - null, bo Elbląg, Olsztyn, Ostróda, coś tam na Mazurach - null Trasa na południe (A1): Dojadę do Ciechocinka, będę czekał nie wiadomo ile na słupek 75 kW, bo tyle daje V2 przy pełnym obłożeniu, a to pełne obłożenie jest tam w okresach "turystycznych" bardzo częste. Dalej mam Lucimierz, ale tu już trzeba sporo nadłożyć + z tego co czytam, obłożenie tych słupków też bywa spore, więc ciężko powiedzieć, czy trafi mi się 250 kW, czy 75 kW i ile będę musiał czekać. Katowice - bez sensu, za daleko, za słabe. Ok, w Krakowie podładuję się podobno szybko i sprawnie. Południe, przez Warszawę - jakiś SuC w centrum (czyli tranzytowo bez sensu...) + Ząbki. Ząbki również wymagają jakiegoś tam nadłożenie drogi, ale przynajmniej parę tych słupków jest. Osobiście nie mam problemu z brakiem SuC w Trójmieście - bo własne gniazdko, a na darmowe kilometry się nie załapałem. Pewnie chciałbym mieć, gdybym ładował się na publicznych ładowarkach, bo wiadomo, taniej, chociaż też dyskusyjne, czy chciałbym jeżdzić np. 20km w jedną stronę po to, żeby mieć trochę tańszy prąd. Jak na razie, dla mnie sieć SuC, to taka ciekawostka. Jak akurat się trafi, to skorzystam, trasy planuję w oparciu o innych operatorów. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
SuC w Polsce
Top