Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
SuC w Polsce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 170646, member: 1241"] Da sie, przykładem jest właśnie Bonarka Kraków (v2 max obciete do 133kW, po modernizacji doszło 16 v3 a te stare odblokowane do 150kW). Jak juz jest dostępna spora moc to tak mozna zrobić, tylko mało jest mniejsc gdzie jest od ręki ~500kW Ekoen na Postępu zrobił podobnie skorzystał z obecnego 800kW a docelowo 1,5roku później przepięte zostały na nowe przyłacze 1500kW. Tylko to musi być juz infrastruktura czyli obecny parking + latwo i szybko dostępna duża moc. Ja na miejscu Tesli nie stawiałbym V4 na 350kW. Podjadą 4 auta i 100kW może nie być. Słabo wizerunkowo. GreenWay potrafi postawić np 2x65kW gdy nie da się więcej. Tesla żeby postawić 4 wtyczki v2 potrzebuje 300kW, ale już nie stawia v2. Żeby postawić 12 wtyczek 250kW potrzeba z 1200kW Zeby posatwić 4 wtyczki 250kW potrzeba z 600kW Jeśli w danym miejscu nie ma tych 600kW to czas oczekiwania na podłaczenie będzie pewnie podobny jak na 1500kW. Dla zobrazowania to blok mieszkalny zasilany z ciepłowni gdzie jest 100 mieszkań potrzebuje 150kW. I np pod taki blok stawia się stacje trafo 300kW więc jest zapas 100%:) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
SuC w Polsce
Top