Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Światła matrycowe 3/Y
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 147177, member: 274"] Cholercia, znowu mam następny argument żeby jednak potrzymać mego psuja: - lepsze światła niż HL (wyświetla napisy i jaśniejsze) - bateria Panasonica 82kWh+, największa i najszybsza z dotychczasowych - czujniki zbliżeniowe w zderzakach - radar (czy jeszcze używany?) - wajchy kierunków i biegów - prędkość max 233km/h - sztywniejsze, bardziej responsywne zawieszenie - Procek Atom (mniej się grzeje i zużywa energii, wszystko śmiga bezproblemowo) Lepsze wyciszenie zrobię sam (tył i dodatkowe uszczelki w szpary, leżą i czekają), foteli wentylowanych mi nie brakuje, na dalekie trasy i tak jeżdżę ICE który ma welurowe siedzenia i jasną tapicerkę... A na horyzoncie nic w BEV wartego zakupu... Miałem nadzieję że przez 3 lata baterie będą w M3 dostaną upgrade do co najmniej 150kWh, wtedy bym brał... A tak to ta sama żałość na trasę, HL ten 1-2% większy zasięg ma dzięki słabym oponom... Y to już w ogóle na trasy przy większych prędkościach mi nie leży.... jak żyć Elonie? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Światła matrycowe 3/Y
Top