Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Szlabany idiotycznie działające, czy trafiły też na kretyna ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 193982, member: 3354"] Odpowiedzialność prawna - oczywiste. Gość miał sygnał zabraniający wjazdu, wjechał - jego wina. Rozwiązanie techniczne - do dupy i to kompletnie, bo wysyła do kierowców niejasne sygnały. Są zapory, jest światło, to powinno ze sobą współgrać, a tak zapora się podnosi, światło świeci. Zachowanie gościa na przejeździe - głupie, ale nie mi oceniać. W panice różne rzeczy ludzie potrafią odwalić. Umiejętność zachowania zimnej krwi każdy ma inną. Nie usprawiedliwiam tego kierowcy, bo wiadomo - czerwony sygnał nie powinien wjechać. Później powinien wyłamać zaporę. Z tego wszystkiego wybrał najgorszą ścieżkę, czyli wjechał na przejazd i na nim został, bo mandat/lakier uszkodzi. Zachował się głupio i jest to oczywiste, ale z drugiej strony każdy z nas od czasu do czasu zachowuje się głupio. Najczęściej mamy szczęście i albo zadziała jakieś zabezpieczenie techniczne, albo ktoś inny na drodze zachowa się mądrzej niż my, albo zwyczajnie akurat nikogo nie było na tym przejściu. Co do pokrycia strat - ma przesrane. Wysokość polisy OC w przypadku strat materialnych, to ~1 mln euro, reszta jest jego potencjalnym długiem. Oczywiście szanse na to, że spłaci te kilka baniek, są w przypadku kierowcy TIR'a bliskie zeru. Kombinowania na przejazdach kolejowych oduczyłem się "za gówniarza" na tym przejeździe, tylko wtedy jeszcze nie było tam barier: [URL]https://www.google.com/maps/@53.3809833,18.2988471,3a,75y,174.23h,88.08t/data=!3m7!1e1!3m5!1s__UgBEOixQ5UPPoQtmRADg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D1.9159260075016533%26panoid%3D__UgBEOixQ5UPPoQtmRADg%26yaw%3D174.22920334801586!7i16384!8i8192!5m1!1e1?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTEyNC4xIKXMDSoASAFQAw%3D%3D[/URL] Świeci się czerwone, zbliżam się z niewielką prędkością, widzę przejeżdżający pociąg, czerwone nie gaśnie, a ja toczę się w stronę przejazdu, klnąc, że nie gaśnie sygnał. Jak przejechał pośpieszny w drugą stronę, to się nauczyłem raz a dobrze. Nie było groźnie, bo miałem jeszcze z 50m jadąc powoli, pewnie i tak bym się zatrzymał, ale nagłe uzyskanie odpowiedzi na pytanie "jechać, czy nie jechać" jakoś zapadło w pamięć. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Szlabany idiotycznie działające, czy trafiły też na kretyna ?
Top