Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Szlabany idiotycznie działające, czy trafiły też na kretyna ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 194597, member: 274"] O kurcze, sprawa ma drugie dno!!! Prawdopodobnie dziwne działanie rogatek ma związek z niesprawnym systemem który nie wykrył pociągu prawidłowo gdyż ten jechał drugim torem (lewym) oraz nie zadziałała automatyka wykrycia wyłamania rogatek, co nie uruchomiło hamowania awaryjnego. Jeżeli tak było to do tych strat przyczyniła się także niesprawna infrastruktura PLK, więc może chłop się wykreci z tych 12 milionów, cytat z posta na Wykop: [I] Nie zadziałał sygnał ostrzegawczy o uszkodzonej rogatce, choć wcześniejszy również powinien ostrzegać. TU powinny być zapalone dwa dolne światła pomarańczowe po uszkodzeniu szlabanu. Zgodnie z sygnałem wyświetlanym na filmie maszynista miał prawo jechać z maksymalną dopuszczalną prędkością na tym odcinku. Dodatkowo pociąg jedzie po torze niewłaściwym, ale to bez znaczenia.[/I] @[URL='https://wykop.pl/ludzie/Wacek1991']Wacek1991[/URL]: [I]No więc właśnie, chłop nie dostał żadnych szans na wdrożenie hamowania awaryjnego a od wyłamania do uderzenie upłynęło prawie 50 sekund więc również poprzedni sygnalizator powinien dawać dwa dolne sygnały pomarańczowe czyli rozkaz zwolnienia do 20km/h i zachowania szczególnej uwagi. Ja mam już nieczynne uprawnienia ze względu na zdrowie ale nie wiem czy PLK nie strzela sobie w stopę publikując to nagranie bo ewidentnie widać, że zgodnie z przepisami chłop za nastawnikiem miał prawo zgodnie z sygnalizacją grzać z maksymalną dopuszczalną na tym odcinku prędkością. Ludzie obeznani z koleją zauważą pewnie też, że skład leci po torze niewłaściwym, co jest bardzo często zgodne z przepisami ale nie wiem czy nie ma wpływu na działanie automatyki rogatek i ostrzegania. Prawy sygnalizator jest chyba wyłączony albo ja słabo widzę.[/I] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Szlabany idiotycznie działające, czy trafiły też na kretyna ?
Top