Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Szybka trasa TM3LR ponad 1300km i wnioski
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ciastek, post: 42648, member: 476"] Sprawdziłem, choć słabo, bo ruch jakiś spory. Moim zdaniem w obydwu tych przypadkach problemem są metalowe konstrukcje nad jezdnią (w pierwszym przypadku same szklanie, w drugim konstrukcje na przeciwnym pasie trzymające znaki kierunku), z czym Autopilot ma problemy "od zawsze" ([URL='https://electrek.co/2016/07/01/understanding-fatal-tesla-accident-autopilot-nhtsa-probe/']Understanding the fatal Tesla accident on Autopilot and the NHTSA probe[/URL]). Jako psychofan Tesli i groupie Elona twierdzę, że takie konstrukcje należy usunąć. Źródłem tych problemów jest radar, więc przejście na Tesla Vision powinno je rozwiązać. A przejście powinno nastąpić za chwilę - [URL='https://www.tesla.com/pl_PL/support/transitioning-tesla-vision']Przejście na Tesla Vision[/URL]. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Szybka trasa TM3LR ponad 1300km i wnioski
Top